تبیین چهره واقعی صهیونیست نیاز به طرحی هنرمندانه دارد


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان با موضوع وقف اظهار کرد: مستکبران صهیونیست برابر شیوه ننگین خود با زور و فریب وقتی که علیه نیروهای مقاومت نتوانستند کاری کنند با موشک به کودکان شیرخوار، بیمارستان‌ها و حافظان صلح بین المللی حمله کردند و خواستند دنیا را از خود بترسانند اما شکست آنها رقم خورده است.

وی یادآور شد: باید به دنبال طرحی باشیم که تبیین این چهره را در عبارات مشخص و به شکل مستند با علم و تجربه بتواند به مخاطب خود انتقال دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز جبهه‌های کفر و ایمان با هم دست به گریبان شده‌اند ادامه داد: در جنگ سخت مقاومت بی‌بدیل چه از ناحیه نیروهای مدافع حق و مردم در پایداری و تحمل انواع مشکلات دیده می‌شود اما این جنگ با همه اهمیتش که در تاریخ فوق العاده است سرنوشت آن را جنگ نرم تعیین می‌کند.

وی عنوان کرد:در طرح‌های کارشناسی شده و اولویت‌هایی که محتواهای موثر دارند و همچنین با هنر تبیین باید بتوان پرده‌های ابهام را کنار زد چون امروز دنیا شرایط بسیار مساعد دارد و دوام کفر در سایه نفاق است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باطل به تنهایی هرگز در مقابل حق دوام نمی آورد ادامه داد: وقتی که باطل با نفاق همراه می‌شود تردید ایجاد کرده و نیروها را زمین‌گیر می‌کند.

وی با اشاره به ادعای برخی قدرت‌ها و کشورهای اروپایی مبنی بر حکومت مردم بر مردم ادامه داد: با وجود این ادعا برخی از کشورها حتی انتخابات خود را به زور انجام می‌دهند.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: آنچه در صحنه میدانی مشاهده می‌کنیم انسانی همچون رئیس جمهور آمریکا برای تمام دنیا تکلیف تعیین می‌کند آیا این معنای حکومت مردم بر مردم دارد؟

وی بر تبیین این مسئله برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: حتی در مجمع عمومی سازمان ملل که کشورهای مختلف اظهارنظر می‌کنند؛ حرف حرف «بایدن» است، آیا نمی‌شود با شیوه ای درست اینها را تبیین کرد؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: دنیا امروز تشنه فهم و درک این مطالب است در حالی که مکتب اسلام پربار، قانع کننده و مستدل بوده ولی تبیین آن کار ویژه‌ای می‌طلبد.

وی با بیان اینکه جنگ سخت منتظر است در جنگ نرم افکار و اندیشه‌ها هدایت پیدا کند گفت: انسان شرمنده می‌شود که جوانان غربی از لیبرال دموکراسی بیزار شده اند اما هنوز در داخل کشور افرادی سنگ این تفکر را به سینه می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با وجود تمام جنایات صدام در هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی نیز جوامع بین المللی با ماهیت نفاق، جنگ را طول دادند و ما هنوز نتوانسته ایم این ماهیت را برای نسل‌های بعدی تبیین کنیم.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تجهیزات تنیس روی میز خراسان جنوبی استانداردسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا مهرداد علی قارداشی روز شنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ