۲۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل فاز دوم کمربند جنوبی شهرکرد هزینه شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی حیدری روز شنبه در آیین افتتاح فاز دوم کمربند جنوب شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به‌صورت امانی زیرسازی، بیس، روسازی و آسفالت از سوی شهرداری و ۶۰ میلیارد ریال به‌طور پیمانی شامل جوی، جدول و اجرای فونداسیون چراغ‌های راهنمایی و تیر برق، تأمین و هزینه شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح مشکل ترافیک جنوب شهرکرد به شهرهای اطراف مرکز چهارمحال و بختیاری سامان‌دهی شد.

حیدری تصریح کرد: فاز دوم این مسیر با همکاری، همراهی و تعامل مؤثر تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، قضایی و به‌ویژه مالکان زمین‌های شهرکرد و شهرکیان عملیاتی و اجرایی شد.

وی یادآور شد: با تکمیل ساخت فاز سوم کمربند جنوبی شهرکرد حدفاصل بلوار کشاورز به سه‌راهی خوزستان مشکلات ترافیکی در مسیر جنوبی مرکز چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل رفع می‌شود و دیگر شهروندان با مشکل ترافیکی مواجه نخواهند شد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: با تکمیل مسیر کمربند جنوبی شهرکرد نیاز شهروندان برای دسترسی به شرق شهر بدون ورود به ترافیک به‌نسبت سنگین نقاط مرکزی و اغلب پرازدحام انجام می‌شود.

حیدری گفت: از تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای اسلامی، شهردار و تمامی همکاران و کارکنان فعال در حوزه‌های املاک، حقوقی، عمرانی و شهرسازی مدیریت‌شهری شهرکرد به‌منظور سرعت‌بخشی به روند تکمیل و بهره‌برداری از فاز دوم کمربند جنوبی شهرکرد قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزون‌بر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

۱۰ هزار میلیارد ریال مسئولیت اجتماعی نفت در چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز شنبه در نشست کارگروه مشترک اقتصادی، اشتغال و …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ