جانشین فرمانده انتظامی: آذربایجان شرقی دارای امنیت پایدار است


به گزارش ایرنا سرهنگ صابر عباس زاده روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی عجب‌شیر افزود: امنیت پایدار استان از لحاظ عینی و روانی ملموس است و ریشه آن همواره با خون شهدا آبیاری می شود.

وی اظهار کرد: پلیس به واسطه حضور در محلات و مساجد، مدارس و دانشگاهها و حتی دورترین روستاها به دنبال احصای مشکلات و دغدغه هاست تا آنها را با مشارکت معتمدان و اقشار مختلف مردم حل کند.
وی حضور پلیس کشورمان در بتن جامعه را در سطح دنیا منحصربفرد خواند و افزود:
مشارکت مردم ایران با پلیس در سطح دنیا بی نظیر است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در خصوص دستورالعمل امنیت محله محور در همه شهرستان استان بخصوص در شهر عجب‌شیر در حال اجراست، اضافه کرد: پلیس کشورمان در راستای بهره گیری از فناوری و هوشمندسازی نیز به خوبی عمل کرده و اکنون بیش از ۲۲ مورد خدمات در بستر اینترنت به مردم ارائه می شود.

دسترسی به سامانه ۱۱۰ در آذربایجان شرقی نقطه کور ندارد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی به فعالیت ۲ سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ نیز اشاره کرد و گفت: دسترسی به سامانه ۱۱۰ در این استان نقطه کور ندارد و این سامانه مهمترین راه ارتباطی مردم با پلیس است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار پیام از سامانه ۱۱۰ استان دریافت شد که از این تعداد، یک میلیون و ۶۰۰ پیامک عملیاتی، و در بیش از یکهزار و ۲۰۰ مورد ارشاد و کمک شد.

پلیس همواره مقتدر است

امام جمعه عجب شیر نیز در این آیین با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمامی میدان ها حضور دارد، گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران در عین مظلومیت همواره مقتدر است.
حجت السلام محمود شربیانی، نیروهای انتظامی را ایثارگر خواند و افزود: آنان زندگی خودشان را وفق نظام کرده اند و از جان و مال مردم حفاظت می کنند.

باب شهادت همواره در نیروی انتظامی باز است
فرماندار عجب شیر نیز با بیان اینکه باب شهادت همواره به روی نیروهای انتظامی باز است، بیان کرد: آنان در راستای تامین امنیت کشور جان خودشان را در طبق اخلاص می گذارند و ایثارگر هستند.

«جعفر قادری» همچنین با تاکید بر اینکه مردم عجب شیر قدردان و قدر شناس هستند، برای فرمانده جدید انتظامی این شهرستان آرزوی توفیق و از فرمانده پیشین قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا در این آیین سرهنگ «ستار داداشی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی، و از خدمات سرهنگ «سهراب شفقی» تجلیل شد.

لازم به ذکر است که سرهنگ سهراب شفقی و سرهنگ بهرام بندری پس از سالها خدمت و تلاش در سنگر تامین امنیت به افتخار بازنشستگی نایل شدند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

آذربایجان، محور مبادلات تجاری و اقتصادی در مسیر جاده ابریشم است

به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز شنبه در دیدار با سفیر جمهوری ازبکستان در ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ