هر قطره خون شهدای مقاومت اراده مبارزه آزادیخواهان را بیشتر می‌کند


علیرضا منادی سفیدان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: شهادت یحیی سنوار چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش به جهان نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مسیری که مسلمانان برای مبارزه با ظلم و حقیقت‌خواهی انتخاب کرده‌اند، از نهضت عاشورای امام حسین (ع) در مقابل لشکر یزیدیان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، افزود: این مسیر، مسیری پایدار است و شهادت فرماندهان آن نه تنها متوقف‌کننده آن نخواهد بود، بلکه موجب تقویت اراده و عزم جبهه مقاومت می‌شود.

منادی گفت: شهادت هر فرمانده و نیروی مؤثر در جبهه مقاومت، داغی سنگین بر دل ما دلدادگان این مسیر مقدس می‌گذارد اما دشمنان اسلام، به‌ویژه نتانیاهوی غاصب، باید بدانند که این ترورها هرگز نمی‌تواند جبهه مقاومت را از مسیر حق و عدالت باز دارد.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به اشتباه گمان می‌کند که با حذف فیزیکی فرماندهان مقاومت، می‌تواند روند مبارزه را متوقف کند اما تاریخ نشان داده است که ترور و خشونت هیچ‌گاه قادر به سرکوب صدای حق‌طلبی نبوده و نخواهد بود.

وی ادامه داد: مسیر مقاومت و مبارزه با ظلم، مسیری است که از عاشورا ریشه گرفته و این جبهه تا رسیدن به آزادی کامل ملت‌های مظلوم و نابودی ظلم و ستم به راه خود ادامه خواهد داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، همبستگی و اتحاد ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان ضروری است و جبهه مقاومت با تکیه بر ارزش‌های اسلامی و الهام‌گرفتن از قیام عاشورا، همچنان به مبارزه با ظلم و استکبار ادامه می‌دهد و این ترورها نمی‌تواند مانعی برای ادامه این مسیر باشند.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی در ۲۲ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و پنج کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تبریک سخنگوی دولت به انتصاب اولین فرماندار زن در کردستان

به گزارش ایرنا، «فاطمه مهاجرانی» امروز شنبه ـ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ـ در پیامی انتصاب «سودابه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ