بیش از سه هزار کاراته کار سازمان یافته در استان بوشهر وجود دارد


سید محمد تقی هاشمی فرد روز شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: استان بوشهر در زمینه ورزش کاراته از استعداد خوبی برخوردار است طوریکه محمد شایان عضو تیم ملی ناشنوایان و ۲ نفر نیز تا آخرین مرحله ورود به تیم ملی حضور داشتند که در نهایت حذف شدند.

وی با اشاره به کسب عناوین مختلف در مسابقات استانی و ملی کاراته کاران بوشهری افزود: تیم کاراته استان بوشهر ششم و هفتم مهرماه جاری در مسابقات بین المللی کاراته در کشور عمان با حضور ۱۶ کشور شرکت کرد که در این دوره موفق به کسب سه مدال طلا، چهار مدال نقره و هشت مدال برنز شدند.

هاشمی فرد یادور شد: روز گذشته نیز مسابقات کاراته ملی سبک شوتوکان کای WKS به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی و ورزش در عسلویه استان بوشهر برگزار شد.

رئیس هیات کاراته استان بوشهر تصریح کرد: در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور رزمی‌کاران جزیره خارگ، با ۱۶ ورزشکار در قالب تیم استان بوشهر در این دوره از مسابقات شرکت کردند و موفق به کسب ۱۲ نشان رنگارنگ شدند.

وی با اشاره به کسب ۶ مدال طلا و ۶ نقره افزود: ۶ نشان طلا توسط ورزشکاران حسام محمودی، میثاق علیپور، ماهان بحرانی، ارتا رستگار ، مهدی علیپور و رضا رضایی کسب شد.

هاشمی فرد تصریح کرد:۶ نشان نقره نیز توسط محمدمتین کشتکار، آرسام کلامی، امیر محمد کلامی، ایلیا علیپور، محمدمهدی موسوی و آریا دوست‌نظام به دست آمد و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش کاراته استان بوشهر افزوده شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

ایده‌های نوآورانه متخصصان ایرانی از هدررفت میعانات گازی جلوگیری کرد

عباس غریبی روز شبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: نتایج حاصل از این …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ