شهادت فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت میدان رزم علیه رژیم صهیونیستی را وسیع‌تر خواهد کرد

استاندار مازندران:

«یوسف نوری» استاندار مازندران در پی شهادت «یحیی ابراهیم حسن سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

شهادت فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت میدان رزم علیه رژیم صهیونیستی را وسیع‌تر خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران در پی شهادت «یحیی ابراهیم حسن سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت، یک آرمان و هدف متعالی برای کسانی است که برای رضای خداوند و در جبهه حق بر علیه ظلم و نماد‌های جهانی بی‌عدالتی و وحشیگری جان خود را بر سر دست می‌گیرند و با غایت جانفشانی و ایثار، در بزرگ‌ترین میدان‌های مخاطره و رزم حاضر می‌شوند.

امروز؛ میدان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و تبهکاری‌های این رژیم وحشی، میدانی در تداوم و استمرار فرهنگ عالی ایثار و شهادت است؛ مبارزه با رژیم منحوسی که برای اهداف خود، لحظه به لحظه در حال گسترش خط کشتار مردان و زنان و کودکان در کشور‌های مسلمان و ترور و به شهادت رساندن ناجوانمردانه رهبران و فرماندهان نامی و ممتاز جبهه مقاومت است.

اگرچه در این میدان خطیر ممکن است رزمنده یا فرمانده‌ای در مسیر مبارزه با صهیونیست‌های کودک کش بر زمین افتد و شربت پاک شهادت را سربکشد، لیکن پرچم رزم بی امان بر علیه جبهه باطل، روز به روز بیشتر در اهتزاز خواهد بود.

شهادت فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت و اینک شهادت سردار بزرگ دیگری، چون یحیی سنوار، ندایی بزرگ را در گوش کودکان و نوجوانان و نسل‌های آینده طنین انداز خواهد کرد و میدان رزم بی‌امان بر علیه رژیم صهیونیستی را لحظه به لحظه وسیع‌تر خواهد کرد.

اینجانب، شهادت «یحیی ابراهیم حسن سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» و مرد شجاع جبهه مقاومت را در خط مقدم مقابله و مبارزه با صهیونیست‌ها به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم مسلمان و آزادیخواه و مبارز خاصه ملت شریف و مقاوم فلسطین و همه همرزمان آن شهید در سراسر جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم و رجاء واثق دارم که در سایه مکتب شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بزودی رژیم صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست. ان شاء الله تعالی

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

ثمره انقلاب اسلامی را در اقصی‌نقاط جهان می‌بینیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر: بیرانوند با اشاره به شهادت شهید سنوار اسطوره مقاومت فلسطین …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ