تلاش می‌کنم راه‌حل‌ها با معضل جدید همراه نباشد

مهدی جمالی‌نژاد استاندار اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان که عصر امروز، ۲۸ مهرماه در سپاهان‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: قدردان حسن اعتماد رئیس‌جمهور، اعضای هیئت دولت، وزیر کشور، معاون راهبردی رئیس‌جمهور، علمای اسطوره‌شهر اصفهان، نماینده ولی‌ فقیه در استان، اعضای مجلس خبرگان، حمایت‌های مردم اصفهان، نمایندگان مجلس، جریان‌های مختلف سیاسی، آقای مرتضوی و معاون ایشان، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، شورای تأمین استان، خانواده شهدا و ایثارگران و اهالی خدوم رسانه هستم.

وی رویکردهای اساسی خود را در مدیریت استان مبتنی بر سه مؤلفه برشمرد و افزود: اولین مؤلفه، حرکت بر مدار مسئله‌محوری است؛ یعنی ضمن تلاش برای حل مسائل اکنون اصفهان، سعی می‌کنیم راه‌حل‌هایمان معضل جدید نیافریند و در عین حال، فقط در مسائل امروز متوقف نمی‌شویم.

استاندار اصفهان مؤلفه دوم را مشارکت‌جویی خواند و گفت: هیچ مسئله‌ای بدون حضور و مشارکت واقعی مردم قابل حل نیست، باید همه با هم برای حل مسائل استان هم‌قسم شویم.

وی به مداومت و پیگیری، به‌مثابه مؤلفه سوم اشاره کرد و ادامه داد: این سماجت بسیار مهم است؛ در بسیاری از مجموعه‌ها کار کرده‌ و دیده‌ام گزارش می‌فرستند که همه‌چیز خوب پیش می‌رود. این گزارش‌ها من را نگران می‌کند؛ باید در میدان بود، رفت و دید و کارها را تا رسیدن به نتیجه دنبال کرد، حتی اگر اهدافمان محقق شود، متوقف نمی‌شویم.

جمالی‌نژاد ضمن توضیح خط‌مشی و آداب حرکت استاندار و تیم همراه او، بر تلاش مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر برای حل مسائل استان تا پای جان تأکید کرد.

وی همچنین به نقد مستمر خود اشاره کرد و گفت: هر جا نشسته‌ام، همکاران را صدا زده و از آن‌ها خواسته‌ام تا ایرادات کار را گوشزد کنند. این نقدپذیری بسیار مهم است؛ ما نه از حقوق خود کوتاه می‌آییم و نه حق کسی را ضایع می‌کنیم.

استاندار اصفهان از انتخاب همکاران شایسته و کارآمد سخن گفت و اضافه کرد: همه یک هدف داریم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم؛ چون دولت مبتنی بر وفاق است.

وی ضمن تأکید بر صداقت و شفافیت، پشت‌کردن به اختلافات فرصت‌سوز درون‌ و برون‌استانی و تعهد به حرکت بر مدار وفاق تصریح کرد: موظفیم حتی لحظه‌ای را در مسیر خدمت به مردم از دست ندهیم؛ وقت ما، مردم و مدیران حق‌الناس است، از آوردن گل و جلسات دید و بازدید خودداری کنید.

جمالی‌نژاد با تشکر از تلاش تمام مدیران استان، از آن‌ها خواست تا فارغ از هر نوع گمانه‌زنی در خصوص تغییر، به فعالیت خود ادامه دهند؛ چراکه خدمت به مردم عبادت است.

وی در پایان تأکید کرد: برای حل مسائل کشور نیازمند همراهی و همدلی همه گروه‌ها و جریان‌ها هستیم، حتی منتقدین و خاضعانه دست همه را می‌بوسم.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مسائل پرورشی مدارس در اولویت باشد

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا بابایی، استاندار یزد، امشب، 28 مهرماه در جلسه شورای …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ