خدمت در المصطفی در مسیر گسترش گفتمان اخلاق و معنویت در جهان است

علی عباسی،رئیس جامعه المصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه امروز شنبه ۲۸ مهرماه طی سخنانی در نشست صمیمی کارکنان نمایندگی خراسان، خدمت در جامعه المصطفی را فراتر از یک شغل و در مسیر گسترش گفتمان اخلاق و معنویت در جهان دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خدمت کارگزاران جامعه المصطفی فراتر از یک شغل و از سر ایمان و اعتقاد است، به همین دلیل امروز آثار و برکات این سازمان مقدس را در تمامی نقاط عالم مشاهده می‌کنیم و الحمدلله امروز ندای توحید در اقصی نقاط عالم توسط طلاب المصطفی شنیده می‌شود که همه اینها محصول زحمات و تلاش‌های شما همکاران گرامی است. 

وی منابع انسانی را مهم‌ترین سرمایه یک سازمان توصیف کرد و گفت: منابع انسانی توانمند و باورمند، به عنوان عنصر اصلی سازمان، می‌تواند اهداف سازمان را محقق کند و الحمدلله در المصطفی ما به خوبی از این نعمت برخورداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: امروز تمایل به استفاده از همکاران ما توسط سازمان‌های دیگر کاملاً مشهود است که این می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد و بنای ما بر این است که از این سرمایه حمایت کامل داشته باشیم و علی‌رغم مشکلات و تنگنا‌های سال‌های اخیر، سعی شده مدیریت منابع انسانی در اولویت سازمانی ما باشد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند کارکنان المصطفی گفت: البته اذعان داریم که به صورت شایسته و بایسته نمی‌توانیم زحمات همکاران گرامی را جبران کنیم ولی اهتمام سازمان بر این است که در خدمتگزاری به همکاران محترم در تمامی بخش‌های سازمان کوتاهی ننماید. توجه به سلامت جسمانی نیروی انسانی و اهتمام به این مسئله برای ما یک اصل است و باید برنامه‌های بهتر و کامل‌تری در این زمینه داشته باشیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام سعیدی فاضل، رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان ضمن خوشامدگویی اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه ارائه مسائل و نکات همکاران و استفاده از ارشادات رئیس جامعه المصطفی العالمیه است و امیدواریم بتوانیم از رهنمود‌های ایشان بهره‌مندی کامل را ببریم.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مسئول جدید مؤسسه بیت‌الاحزان شعبه شیراز معرفی شد

به گزارش ایکنا از فارس، نشست مسئولان و مدیران شعب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ