حضور رانندگان متخلف تهرانی در کلاس‌های قرارگاه سرعت/ روزانه ۲۱ میلیون تردد در تهران کنترل می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به این که در نیمه اول امسال، بیش از ۱۰ هزار خودرو توقیف ساعتی شده اند، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ روزانه، ۲۱ میلیون تردد را در پایتخت کنترل می‌کند.

سرهنگ «فیروز کشیر» معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با اشاره به آمار برخورد با تخلفات رانندگی در شش ماهه ابتدایی سال جاری در بزرگراه‌های شهر تهران اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری در بزرگراه‌های شهر تهران حدود ۱۰ هزار و ۹۳۸ دستگاه خودرو به صورت فرهنگی و ایجابی توقیف ساعتی شدند.

سرهنگ کشیر: حضور رانندگان متخلف در کلاس‌های قرارگاه سرعت/ روزانه 21 میلیون تردد در تهران کنترل می‌شود

سرهنگ کشیر افزود: شش هزار و ۱۵۷ دستگاه خودرو نیز در این بازه زمانی به استناد قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به خاطر انجام تخلفات به پارکینگ منتقل شده‌اند که البته این توقیف می‌تواند به استناد قانون تا ۷۲ ساعت نیز به طول انجامد، به این رانندگان اعلام می‌شود که فعلا به دلیل تخلفی که انجام داده‌اید صلاحیت رانندگی ندارید، این رانندگان باید در کلاس‌های قرارگاه سرعت که به همین منظور در پلیس راهور تهران بزرگ تشکیل می‌شود شرکت کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس مکلف و موظف است با هر تخلفی که آن‌را مشاهده می‌کند برخورد و واکنش نشان دهد، این واکنش بخاطر ایمنی خود راننده و دیگر شهروندان است و بدون هیچ اغماضی و طبق قانون عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در شهر تهران حدودا ۲۱ میلیون تردد و سفر درون شهری داریم، افزود: پلیس به صورت شبانه روز این ترددها را رصد و با متخلفین برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 241


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نماز جمعه نصر و ترمیم اراده‌ها در جبهه مقاومت

یادداشت/ روح‌الله پوراسماعیلی نماز جمعه نصر رهبر انقلاب در حقیقت ترمیم اراده‌ها و هدایت صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ