آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری

مسابقات قرآن دانشگاه آزاد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین نورمحمدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: این مسابقات در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان و رشته‌های متنوع در سه بخش آوایی، معارفی و هنری، پژوهشی و فناوری برگزار می‌شود.

وی با ذکر اینکه این دوره از مسابقات قرآن در سه مرحله واحد‌های دانشگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، ادامه داد: دانشگاهیان علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی https://nahad.iau.ir مراجعه و یا از طریق کانون‌های قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد دانشگاهی خود اقدام کنند.

نورمحمدی تصریح کرد: بر طبق تقویم زمانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی، آخرین مهلت ثبت‌نام در بخش آوایی ۱۵ آبان، بخش معارفی ۲۰ آذر و بخش هنری، پژوهشی و فناوری ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری اعلام شده است.

وی با اشاره به برگزاری شورای قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته، افزود: در این نشست ضمن هماهنگی برای برگزاری بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه، کارشناسان مسئول پیگیری امور قرآن و عترت در واحدها و مراکز استان انتخاب و معرفی شدند. در این نشست همچنین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان میزبان مرحله استانی این مسابقات در بخش آوایی انتخاب شد.

نورمحمدی با اشاره به استقبال مطلوب دانشگاهیان از این رویداد قرآنی سالانه، بیان کرد: سال گذشته بالغ بر ۲ هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند که امسال نیز به منظور تقویت این مشارکت و حضور حداکثری اساتید، کارمندان و دانشجویان در این رویداد قرآنی، علاوه بر مشوق‌هایی همچون لحاظ کردن نمره تشویقی در یکی از دروس معارفی برای دانشجویان یا امتیازات فرهنگی مندرج در آیین‌نامه ویژه اساتید، برپایی ایستگاه‌های ثبت‌نام در واحد‌های دانشگاهی و استفاده از ظرفیت دانشجویان در مراکز و واحدها برای افزایش مشارکت در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اعلام اینکه تاریخ برگزاری آزمون معارفی این مسابقات در واحد‌های دانشگاهی استان به طور همزمان با سراسر کشور ۲۵ آذرماه خواهد بود، گفت: همچنین مرحله استانی بخش آوایی در دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود سال گذشته و در بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، بالغ بر ۲ هزار از دانشگاهیان شرکت کردند که اساتید و دانشجویان استان توانستند پنج رتبه برتر کشوری را کسب کنند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

طرح پیشنهادی تأسیس پارلمان قرآنی جهان اسلام بررسی شد

 به گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی ایران در مالزی، هیئت …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ