نماینده مجلس: شهادت «یحیی سنوار» موجب پویایی جبهه مقاومت می‌شود


عباس قدرتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: مقاومت تفکری است که روز به روز در منطقه و جهان در حال گسترش است و با شهادت افراد خللی به این مکتب وارد نمی شود.

وی افزود: شهادت یحیی سنوار که با اقتدار در صحنه نبرد حضور داشت نه تنها به این تفکر خللی وارد نخواهد کرد بلکه موجب وحدت بیشتر مسلمانان و مستحکم تر شدن مقاومت خواهد شد.

قدرتی خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می کنند با شهادت بزرگان جبهه مقاومت موجب تضعیف این جریان می شود این در حالی است که با شهادت این جهادگران، وحدت و انگیزه برای نابودی این رژیم کودک کش بیش از گذشته افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی تردید این اقدامات تروریستی به ضرر دشمنان خواهد بود و بیانگر لحظات پایانی این رژیم غاصب است.

وی با بیان اینکه شهید یحیی سنوار اسطوره ای برای مسلمانان است، گفت: این شهید بزرگوار مسیر جهاد را با موفقیت گذراند و با شهادت خود بار دیگر چهره پلید رژیم جنایتکار صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، مردادماه سال جاری و بعد از شهادت اسماعیل هنیه رییس شهید دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، به عنوان جایگزین وی، پرچم این گروه مقاومت را به‌دست گرفت.

عصر روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسمی ادعا کرد که در بمباران منطقه‌ای از غزه، یحیی سنوار را به شهادت رساند و روز جمعه ۲۷ مهر ماه خبر شهادت سنوار از سوی حماس رسما اعلام شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

هشدار هواشناسی خراسان شمالی: کشاورزان در برداشت محصول عجله کنند 

نوربخش داداشی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فعالیت سامانه جدید بارشی در هفته …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ