امام جمعه موقت بوشهر: شهادت «سنوار» جوهره رژیم غاصب صهونیستی را نمایان کرد


به گزارش ایرنا، «حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی» شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت شهید «یحیی سنوار» با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و اقشار مختلف مردم اظهار کرد: شهید « یحیی سنوار» تا آخرین لحظه در میدان و در مقابله مستقیم با رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کرد و با شهادتش خط بطلان بر تحریف‌های جریان رسانه‌ای ضد مقاومت گذاشت.

وی افزود: این جریان رسانه ای به دنبال تحریفی از زندگی عملیاتی این شهید بزرگوار بود و بارها اعلام می کرد که این فرمانده مقاومت در مکان های امن در حال زندگی است در حالی که این گونه نبود.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: مغز متفکر و طراح عملیات «طوفان الاقصی» اشرافیت کاملی بر صهیونیست‌ها داشت که پس از شهادت «اسماعیل هنیه»، زیرساخت‌های جبهه مقاومت حماس را تقویت و به نوسازی این جبهه اهتمام ورزید.

بیشتر بخوانید

مراسم گرامیداشت شهید «یحیی سنوار» در گناوه برگزار شد

نماینده مجلس: جریان مقاومت با شهادت سرداران این جبهه متوقف نمی‌شود

اسماعیلی ادامه داد: این اسطوره‌ مقاومت نماد اقتدار و شهادت عزتمندانه در راه خدا بود که عروجش، پایان جریان مقاومت نیست و بدون شک راه او توسط جوانان فلسطینی با قدرت و صلابت بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: محور جبهه مقاومت تاکنون شهدای زیادی تقدیم اسلام و آزادی قدس شریف کرده اما متکی به شخص نبوده و با از دست دادن هر فرمانده ای، این جریان، مستحکم تر برای نابودی رژیم صهیونیستی همت کرده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

بیش از هفت میلیارد ریال کالای غیر نفتی از استان بوشهر صادر شد

به گزارش ایرنا ، قاسم محمد زاده روز یکشنبه به مناسبت ۲۹ مهرماه روز ملی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ