توقیف محموله قاچاق میلیاردی لوازم یدکی خودرو در بهارستان

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”مجید عسکری نیا” روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی بهارستان حین گشت زنی در محدوده جاده شهریار به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی در عملیاتی موفق خودرو را متوقف کردند، افزود: در بازرسی های بعمل آمده هفت هزار و ۳۷۹ حلقه تسمه دینام خودرو قاچاق، کشف شد.

توقیف محموله قاچاق میلیاردی لوازم یدکی خودرو در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را هفت میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف انبار حاوی ۲۰ تن الیاف قاچاق در محمدآباد شهریار

توقیف محموله قاچاق میلیاردی لوازم یدکی خودرو در بهارستان

سردار”کیومرث عزیزی” فرمانده انتظامی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در داخل باغی در محمدآباد شهریار اقدام به نگهداری و دپوی کالای قاچاق از نوع الیاف و پشم شیشه می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در عملیاتی یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل، ۲۰ تن الیاف و پشم شیشه و مواد هیدروکربن قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش آن را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

ناکامی کلاهبردار اسکیمری در یکی از پاساژهای شهریار

توقیف محموله قاچاق میلیاردی لوازم یدکی خودرو در بهارستان

سرهنگ شاهین حسنوند رئیس پلیس فتای غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری از عوامل نگهبانی یکی از پاساژهای شهرستان شهریار مبنی بر اینکه یک خانمی قصد داشته به روش اسکیمری اقدام به خرید طلا و کلاهبرداری از متصدی طلافروشی کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: متهم پس از انتخاب یک قطعه طلا از کارت بانکی خود جهت پرداخت وجه از طریق دستگاه کارتخوان طلافروشی اقدام می کند که متصدی جواهر فروشی متوجه میشود شماره ۴ رقم آخر کارت که در رسید دستگاه کارتخوان وجود دارد با ۴ رقم آخر کارت در ید مشتری متفاوت است که بلافاصله به عوامل نگهبانی پاساژ اطلاع می دهد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی متهم را دستگیر کرده که با انتقال فرد به پلیس فتای استان و پس از تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد، کارت در اختیار متهم یک کارت کپی شده است.

پاسخگویی پلیس غرب استان تهران

به دنبال انتشار گزارش شهروندی مبنی بر گلایه از پارک خودروهای باری و سنگین در خیابان شفق کاووسیه در شهرستان قدس مراتب جهت بررسی و اقدام به پلیس این شهرستان اعلام گردید.

توقیف محموله قاچاق میلیاردی لوازم یدکی خودرو در بهارستان

برابر جوابیه واصله ، پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان قدس برابر دستور صادره، عوامل به خیابان شفق واقع در کاووسیه اعزام و نسبت به اعمال قانون خودرو های سنگین و باری اقدام نمودند.

همچنین لیست خودرو های پارک شده در محل مذکور نیز تهیه و با مالکان تماس حاصل گردید و جهت حل نارضایتی به وجود آمده برای اهالی خیابان شفق، مراتب غیر مجاز بودن استفاده از معابر عمومی جهت پارک خودروهای باری به آنان ابلاغ و تذکرات لازم داده شد.

دستگیری عامل تیراندازی شبانه به اماکن خصوصی در ملارد

توقیف محموله قاچاق میلیاردی لوازم یدکی خودرو در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری عامل تیراندازی شبانه به اماکن خصوصی در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ “کیانوش نورمحمدی” در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی شبانه به اماکن خصوصی در ملارد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی موفق، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ نورمحمدی تصریح کرد: در بررسی ها و بازجویی های پلیس مشخص شد متهم در امر زمین خواری نیز فعالیت داشته و دارای شکایات متعدد می باشد.

فرمانده انتظامی ملارد در پایان گفت متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

پروانه ساختمانی دربافت فرسوده بهارستان رایگان صادر می‌شود

به گزارش ایرنا، سید محمد میرزمانی روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ