بازگشایی معبر جدید در شهر بیرجند تصویب شد


به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا عباس زاده روز یکشنبه در حاشیه شورای هماهنگی ترافیک استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشایی معبر به خیابان شهید قرنی قبلا هم جزو مصوبات کمیسیون ماده پنج و شورای ترافیک بوده اما نیاز به بررسی بیشتر در خصوص راه دسترسی داشت که بازگشایی در امتداد خیابان معلم می‌تواند به ایمنی و تردد این نقطه از شهر کمک کند.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با بازگشایی معبر جدید در امتداد خیابان معلم، خیابانی در امتداد عدل هم که سال گذشته احداث شده وارد مدار ترافیک می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: احداث هرگونه مجتمع تجاری در این معابر جدید باید منطبق با ضوابط شهرسازی باشد و تامین پارکینگ در صدور مجوز ها الزامی است.

وی اتصال روستاهای رقویی و حسین آباد از محله سراب به بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر بیرجند را از دیگر دستور کارهای این شورا عنوان کرد و گفت: ارتقای ایمنی از مهمترین مسایل در مصوبات شورای ترافیک است لذا بر اساس بررسی‌های فنی با وجود نگرانی‌هایی از لحاظ ترافیک شهری اما ایمن ترین مسیر برای این دسترسی به تصویب رسید.

عباس زاده تاکید کرد: تمهیدات لازم برای کنترل ترافیک این مسیر با تعبیه ۲ میدان اندیشیده شده و رفتار ترافیکی از برون شهری به درون شهری باید مدیریت شود تا هم مردم دغدغه ای نداشته باشند و هم ایمنی منطقه ارتقا یابد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

باغ موزه اکبریه بیرجند از مجموعه‌های فاخر کشور است

به گزارش خبرنگار ایرنا شهاب طلایی شکری یکشنبه شب درحاشیه بازدید از باغ و عمارت …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ