فرماندارشهر ری:شهادت یحیی سنوار عامل وحدت بیشتر مسلمانان شد

به گزارش ایرنا ، روز یکشنبه ۲۹ مهرماه یکصد و هجدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری و باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر اعضا در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

محمد مهدی باب الحوائجی روز ۱۳ آبان را روز استکبار ستیزی توسط مردم کشورمان خواند و گفت : یوم الله ۱۳ آبان روزی است که مردم ایران اسلامی همگام با دانش آموزان جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت های استکبار و سرکرده آنان آمریکا محکوم می کند.

فرماندارشهر ری:شهادت یحیی سنوار عامل وحدت بیشتر مسلمانان شد

در این نشست که باحضور بخشداران تابعه، رؤسای ادارات و نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد، بررسی وضعیت برنامه ها و اجرای مراسمات بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بررسی راهکارهای تقویت فرهنگ استکبارستیزی بویژه در میان نسل جوان و نوجوان و بررسی وضعیت زیرساخت های فرهنگی اجتماعی موجود و ارائه راهکارهای مؤثر برای تقویت و افزایش بهره وری در سطح شهرستان در دستورکار قرار داشت.

در این نشست موضوعات مهم برگزاری مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مرور شد و شرکت کنندگان درباره برگزاری هر چه بهتر و این مراسم معنوی سیاسی نظرات خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام شاهچراغی رییس شورا نیز ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد مردم شهرستان ری همدوش با مردم کشورمان در روز ۱۳ آبان یکپارجه در کنار جوانان ودانش آموزان اقدامات رژیم کودک کش و سرطانی اسراییل را محکوم می کنند.

فرماندارشهر ری:شهادت یحیی سنوار عامل وحدت بیشتر مسلمانان شد

مرتضی علوی رییس اداره ارشاد اسلامی درباره امور فرهنگی شهرستان سخنانی را مطرح کرد و از شرکت کنندگان خواست تا درباره برنامه فرهنگی نظرات خود را به اداره ارشاد اسلامی ارائه کنند.

حجت الاسلام علی کنگرلو مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری نیز برنامه های روز ۱۳ آبان را تشریح کرد.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت بعنوان قبله تهران در جنوب استان تهران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، یحیی سنوار، (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و ۵ کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

رهبر انقلاب اسلامی پس از شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی خطاب به ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه با تجلیل از مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی سنوار تأکید کردند: جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

پروانه ساختمانی دربافت فرسوده بهارستان رایگان صادر می‌شود

به گزارش ایرنا، سید محمد میرزمانی روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ