عملیات اجرایی ۲ سالن ورزشی چند منظوره در مهاباد آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار ویژه مهاباد روز یکشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: پروژه سالن ورزشی چند منظوره منطقه محروم و کم برخوردار پشت تب به همراه زمین چمن مصنوعی با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

حسن عباسی اضافه کرد: همچنین عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره در شهر تازه تاسیس گوگ تپه نیز با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه آغاز شد.

وی همچنین از افتتاح سه زمین ورزشی در بخش خلیفان خبرداد و گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی سه چمن مصنوعی با مشارکت دهیاری، اهالی و ورزش و جوانان در روستاهای سلیم ساغول، سویناس و کاولان به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی ۲ سالن ورزشی چند منظوره در مهاباد آغاز شد

وی یادآور شد: احداث سالن ورزشی برای محله محروم سیدآباد نیز با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد که تلاش می کنیم طی هفته تربیت بدنی امسال مراسم کلنگ زنی آن انجام شود.

عباسی تاکید کرد: با اتمام پروژه های در حال ساخت انقلابی در توسعه زیرساخت های ورزشی سطح شهرستان ایجاد خواهد شد و سرانه فضای ورزشی مهاباد را بع استاندارد کشوری نزدیک خواهد کرد.

هفته تربیت بدنی همه‌ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و آثار کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نماینده مجلس: تصور پیروزی صهیونیست‌ها بر جبهه مقاومت بیهوده و غیرممکن است

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ