عضو خبرگان: شهادت سنوار بیرق شرافت انسانی را در دنیا برافراشت

حجت الاسلام و المسلمین امان‌الله علیمرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان، سنوار و سایر شهدا به همه آزادیخواهان و افرادی که دغدغه مقاومت اسلامی در برابر مستکبران و زیاده خواهان عالم دارند افزود: پرچم افرادی که دچار این تخیل هستند که خداوند جهان و زمین را برای آنها قرار داده و نیز افرادی که توهم دارند برتر انسان ها هستند و دیگران را به عنوان ابزار در خدمت خود می دانند به زیر کشیده خواهد شد.

وی اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیست ریشه در تخیل و توهمات بسیار خطرناکی دارد زیرا اینها فکر می کنند، برتر هستند، زمین و تمام جهان برای آنها خلق شده، می خواهند تمام مقدسات اسلامی را نابود کنند و سرزمین های اسلامی را تحت اشغال درآوردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در برابر این دشمن فقط ایستادگی جواب می دهد، گفت و گو و مذاکره هیچ ثمری ندارد زیرا بنیان فکری و اعتقادی آنها اینگونه است.

فرمانده خط مقدم جبهه

وی با بیان اینکه شهید یحیی سنوار نشان داد هم فرمانده مدبر، برنامه‌ریز و هم سرباز خط مقدم است اظهارداشت: این حقیقت مبارزه اسلامی است که فرمانده آن جلودار است و به دیگران نمی گوید جلو بروید، بلکه خود در خط مقدم و جلو است و دیگران را به رسیدن فرا می خواند.

عضو خبرگان: شهادت سنوار بیرق شرافت انسانی را در دنیا برافراشت
حجت الاسلام امان الله علیمرادی

علیمرادی ادامه داد: در واقع پیام این کار به مسلمانان این است که ای عالم اسلام بیایید، بپیوندید و کمک کنید به ما که البته کمک کردن به غزه و فلسطین کمک کردن به تمام مسلمانان جهان و بشریت است زیرا اگر رژیم غاصب ریشه کن نشود خطری برای همه بشریت و مسلمانان است چون خود را برتر می بیند و گرفتار استکبار است.

وی تصریح کرد: به همت نیروهای مقاومت و با یاری جوامع اسلامی و مسلمانان ریشه رژیم جعلی صهیونیستی باید کنده شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جهان اسلام اسلام باید بر زخم شیعیان، حزب الله، غزه و فلسطین مرهم و بر دماغ مستکبران و رژیم صهیونیستی نشان داغ بگذارد تا این غده سرطانی را ریشه کن و نابود کند.

وی افزود: درست است رژیم غاصب و جعلی صهیونیست اعلام کرده هدفشان نابود کردن مقاومت است گرچه نتوانستند این کار را بکنند اما در واقع هدف آنها نابود کردن نسل فلسطینی ها و همه آنهایی است که حتی در آینده ممکن است به عنوان مقاوم در برابرشان قد علم کنند و بایستند؛ آنها دنبال نسل کشی مسلمانان و آزادیخواهان جهان هستند.

علیمرادی افزود: البته این رژیم غاصب به مقصود خود نخواهد رسید زیرا در این زمان باطن پلید و جنایات هایشان برای بشر آشکار شده است.

وی بیان کرد: رژیم جعلی اسرائیل قبلا می گفت داریم از خود دفاع می کنیم، اما اکنون دنیا قضاوت می کند چه دفاعی؛ زیرا کودک کشی، بیمارکشی و کشتن غیرنظامی ها دفاع نیست، لذا آنها امروز رسوا شده اند و دیگر نمی توانند مظلوم‌نمایی کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: افکار عمومی عالم این روزها رژیم جعلی اسراییل را شناخته اند و این رژیم به مقصودی هم که می خواسته نرسیده، گرچه دنبال مقصودی چون نسل کشی همه انسان های آزادیخواه هستند که آن را اعلام نکرده اند.

به گزارش ایرنا، شهید سنوار (متولد ۱۹۶۲، در اردوگاه خان‌یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) و رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و پنج کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.
او که دانش‌آموخته دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

رژیم صهیونیستی طی چندروز اخیر با صدور بیانیه‌ای و نیز انتشار فیلمی مدعی ترور سنوار رییس دفتر سیاسی حماس در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه شده بود که روز گذشته خلیل الحیه، معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز خبر شهادت وی را تایید کرد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سریال‌های «روز خون» و «فریبا» در راه آنتن/ قصه‌هایی از حادثه شاهچراغ و اینفلوئنسرها

به گزارش خبرنگار تلویزیون ایرنا، سریال «فریبا» با نام قبلی «عفیف» به کارگردانی محمود معظمی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ