نقشه راه سوادآموزی باید برای ۴۰ سال آینده تدوین شود

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در آیین تکریم علیرضا عبدی و معارفه عبدالرضا فولادوند به عنوان رئیس سازمان نهضت سواد آموزی اظهار کرد: پذیرش مسئولیت محل آزمایش انسان هاست؛ از این رو باید تلاش کنیم به بهترین نحو ممکن از پس مأموریت ها و مسئولیت های واگذار شده برآییم.

وی با اشاره به اینکه تشکیل نهضت سواد آموزی و مأموریت آن، از بهترین اقدامات و دستاوردهای پس از انقلاب بوده است، افزود: نهضت سواد آموزی در پیچ تاریخی و دوران گذار حیاتی خود قرار گرفته و باید با همت و تلاش همکاران این سازمان، نقشه راه خوبی طراحی کنیم تا در ادامه مسیر، سازمان نهضت سوادآموزی، دچار خسران نشود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نهضت سواد آموزی نیازمند رویکردها و مأموریت های جدید در تدوین اساسنامه است و باید با تمرکز بر حفظ و تثبیت نهضت تدوین شود.

کاظمی تأکید کرد که باید با رصد میدان و استفاده از شبکه نظارتی در بهبود عملکرد و در راستای مأموریت های این سازمان گام برداشت و با استفاده از ظرفیت های قانونی و تشکیل تیمی از صاحب نظران، برای ۴۰ سال آینده آن نقشه راهی طراحی کرد.

عبدالرضا فولادوند رئیس سازمان نهصت سواد أموزی نیز در ادامه با بیان اینکه بسیار خرسندم که خداوند توفیق خدمت مجدد در بدنه نظام تعلیم و تربیت را به من ارزانی داشته است، گفت: باید در این مسیر مجری سیاست ها و مأموریت های وزیر سختکوش و پرتلاش باشیم.

وی با اشاره به ضرورت برداشتن گام های جدی در راستای تثبیت سازمان، گفت: باهمت و تلاش همکاران در این سازمان باید از بار و سنگینی وظایف مجموعه معاونت های آموزش و پرورش بکاهیم.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تأکید کرد که در دوره جدید باید مأموریت هایی نوین با تمرکز بر اساسنامه سازمان تعریف و تدوین شود.

در ادامه جلسه حجت الاسلام قرائتی با بیان نکات و مواردی، جمع حاضر را از رهنمودها و بیانات خود بهره مند کرد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سالاری:‌ اولویت اصلی سازمان تامین اجتماعی در بخش بیمه‌ای، تحول دیجیتال است

به گزارش ایرنا از سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری یکشنبه شب در دیدار با مدیران …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ