جوانگرایی و اصلاح تشکیلات وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار است

به گزارش ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، شاهپور علائی مقدم افزود: ۳۲۰۰ نفر از کارکنان در زیرمجموعه‌های این وزارتخانه دوره خدمت خود را به پایان رسانده‌اند و مقرر شده پس از ابلاغ بازنشستگی، در زمانی کوتاه پاداش سنوات خدمت آنان پرداخت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت پاداش سنوات خدمت بازنشستگان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا سی‌ام مهر ماه برگه‌های ابلاغ بازنشستگی ۳۲۰۰ نفر از کارکنان صادر می‌شود، گفت: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور در نامه‌ای به وزارت جهادکشاورزی خواسته‌اند، کارکنانی که مدت خدمت‌شان تمام شده است بازنشسته شوند و ما نیز متعهد در انجام این کار شده‌ایم.

علائی مقدم تصریح کرد: براساس قانون، کارکنان در مقطع تحصیلاتی لیسانس با ۳۰ سال و بالای لیسانس با ۳۵ سال سابقه خدمت در هر پستی که هستند، بازنشسته خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه چارت و تشکیلات وزارت جهادکشاورزی از سال ۱۳۹۳ به‌روز و اصلاح نشده، اظهار داشت: این در حالیست که سایر وزارتخانه‌ها هر سال چارت خود را ویرایش می‌کنند.

وی تعداد کل کارکنان وزارت جهادکشاورزی در سطح کشور را ۶۴ هزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲۷ هزار و ۷۰۰ نفر در سازمان‌های جهادکشاورزی استان‌ها، ۳۴ هزار نفر در سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و ۱۸۵۰ نفر نیز در ستاد وزارتخانه مشغول فعالیت هستند.

علایی‌مقدم افزود: کمبود نیرو نداریم، بلکه مدیریت منابع انسانی باید درست انجام شود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه کشور

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، بر اساس احکام صادر شده از …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ