پیگیری شعار وفاق ملی در دولت چهاردهم اقدامی بی نظیر است


احمد فاطمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: آقای پزشکیان و دولت چهاردهم تعامل خوب و سازنده‌ای را با مجلس شروع کرده‌اند و ما شاهد همکاری خوب رئیس جمهور با مجلس هستیم.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: در جلساتی که ما نمایندگان با آقای پزشکیان داشته و داریم، رئیس جمهور همواره بر رفع مشکلات و ایجاد امید و حفظ امید در میان مردم تاکید داشته و دارند ما شاهد رفع مشکلات در ادامه مسیر خواهیم بود.

وی افزود: شعار وفاق ملی پزشکیان توانسته ظرفیت خوبی را برای همه جریانات سیاسی به منظور همکاری با هم برای پیشرفت امور و رفع مشکلات فراهم کند و همه جریانات سیاسی باید به خوبی از این فرصت پیش آمده استفاده کنند.

فاطمی خاطرنشان کرد: حرکت جدید و جهادی ایجاد شده به دنبال شعار وفاق ملی آقای پزشکیان در دولت‌های قبل نظیر نداشته است و ما در این دولت شاهد ظهور و بروز این حرکت جهادی در کشور هستیم.

نماینده بابل در مجلس اظهار داشت: آن عده از افراد و اشخاص منتسب به جریانات تندرو که نمی‌خواهند واقعیت موجود را بپذیرند باید قبول کنند که امروز دولت وفاق ملی با رای اکثریت مردم روی کار آمده و مشغول کار است و مناسب این است که با این دولت همکاری داشته باشند.

به گزارش ایرنا،  مسعود پزشکیان رئیس جمهور از ابتدا نام دولت خود را «دولت وفاق ملی» قرار داد، وی در مراسم تحلیف خود که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: دولتی که با رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی عهده‌دار مسئولیت اجرایی خواهد بود، «دولت وفاق ملی» است؛ دولتی که خود را دولت همه ملت ایران، موظف به تامین حقوق شهروندی همه ایرانیان و ملتزم به اولویت منافع ملی بر هر امر دیگر است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری مشکل داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

به گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی روز دوشنبه در صفحه شخصی خود در پیام رسان ایکس …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ