فرهنگسرای ولا شهرری پاتوق جوانان + فیلم

روح اله میرزایی مدیر فرهنگسرای ولا شهرستان ری روز دوشنبه در تشریح جزئیات برنامه های این محل در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این فرهنگسرا که قطب فرهنگ و هنر شهر ری محسوب می شود، کلاس‌ های آموزشی با هشت دوره در حال انجام است.

وی افزود: زیر مجموعه های فرهنگسرای ولا هشت مجموعه دیگر است که سه تا کتابخانه چهار تا خانه فرهنگ و یک مجتمع فرهنگی در شهرستان ری مشغول فعالیت هستند، مثل پیش دبستانی ها، مهدکودک، کلاس های آموزشی و سالن های همایشی که برنامه های مختلفی در آنها اجرا می شود.

این فرهنگسرا در مهرماه سال ۱۳۸۱ با حدود ۳۷ هزار متر مربع در میدان نماز شهرستان ری آغاز به کار کرده است.

فرهنگسرای ولا شهرری پاتوق جوانان + فیلم

وی افزود: اصلی‌ترین هدف کار با نوجوانان است چرا که محور اصلی مقوله های مربوط به نوجوانان است که توانستیم در این راستا توفیق بسیاری کسب کنیم که بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه برای نوجوانان در 14 ماه اخیر اجرا شده است.

میرزایی گفت: کار ویژه ای که در حال انجام است اردو بازی نوجوانان است که از شهرستان‌های های استان تهران جوانان به فرهنگسرای ولا می آیند تا از امکانات فرهنگی، تفریحی و آموزشی آن بهره ببرند و تاکنون در سال جاری حدود ۵۰ هزار نفر در آن شرکت کرده اند.

فرهنگسرای ولا شهرری پاتوق جوانان + فیلم

وی خاطرنشان کرد: ساختمان مجموعه فرهنگی دروازه ری در حال حاضر تبدیل شده است به یک خوابگاه اردویی 120 نفره، چرا که شهرری تقریبا مکانی به عنوان خوابگاه اردویی ندارد و خیلی از دستگاه ها و بخش های مختلف می توانند به عنوان اردوهای چند روزه از این مکان استفاده کنند.

فرهنگسرای ولا شهرری پاتوق جوانان + فیلم

وی تصریح کرد: تنها سالن رو باز شهرری در فرهنگسرای ولا است که از آن برای تئاتر خیابانی پرده خوانی، نقالی و روایتگری بهترین فضایی که در این شهرستان است استفاده بکنند.

مدیر فرهنگسرای ولا شهرستان ری در پایان افزود: مجموعه نزدیک ۲۲ کانون دارد که ذیل فرهنگسرا فعالیت انجام می دهند که کانون های ادبی، شعر، خانه های نمایشی و محیط زیست و دیگر فعالیت هابا ما همکاری دارند و در مجموعه همایش فرهنگسرای ولا در یک سال گذشته بیش از 400 برنامه اجرا شده است‌.

فرهنگسرای ولا شهرری پاتوق جوانان + فیلم

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.‌


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تاکید وزیر آموزش وپرورش بر تقویت هویت ملی و مذهبی دانش‌آموزان

به گزارش ایرنا، علیرضا کاظمی روز دوشنبه در همایش یاوران مقاومت که با حضور جمعی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ