جریمه ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی برای قاچاق شکر در بستان‌آباد

«صمد حضرتی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل نیروی انتظامی بستان آباد، ۲۵ هزار کیلوگرم شکر را از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف و پرونده آن را به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز این شهرستان به این پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: شعبه با بررسی اوراق پرونده به دلیل رعایت نکردن ضوابط در ثبت معامله در سامانه جامع تجارت مدارک اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی، ادامه داد: شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق استان نیز حکم شعبه بدوی تعزیرات حکومتی را تایید کرد.

جریمه ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی برای قاچاق شکر در بستان‌آباد

جریمه ۲ میلیارد ریالی یک شرکت واردکننده سموم کشاورزی متخلف در مراغه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده شرکت واردکننده سموم کشاورزی در مراغه، گفت: ماموران نیروی انتظامی ۳۰۰ لیتر سم کشاورزی را از یک دستگاه خودروی سایپا در این شهرستان کشف کرده و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

حضرتی، ادامه داد: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان به این پرونده قاچاق به ارزش ۹۵۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی یادآور شد: شعبه با بررسی اوراق پرونده به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و شرکت وارد کننده متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حضرتی، افزود: شعبه رسیدگی کننده همچنین مدیرعامل شرکت مزبور را به پرداخت ۹۵۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، قاچاقچیان کالا در آذربایجان شرقی در نیمه نخست امسال به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹۹۴ پرونده قاچاق، به پرداخت پنج هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

برخورد مینی‌ بوس با دیوار در جاده تبریز – آذرشهر ۱۱ مصدوم به جا گذاشت

به گزارش ایرنا، وحید شادی نیا روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این حادثه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ