۵۴.۵ درصد اعتبارات هزینه‌ای خراسان جنوبی تخصیص یافت


به گزارش خبرنگار ایرنا حمید جهانشاهی روز دوشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش یافته و نسبت به میانگین کشوری نیز رشد چهار درصدی دارد.

وی افزود: همچنین در سال جاری اعتبارات هزینه‌ای خراسان جنوبی هم نسبت به سال گذشته رشد ۳۲ درصدی دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان در ۲ بخش ملی و استانی است، گفت: ۲۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی ابلاغی این بخش است که ۸۰ درصد مبادله موافقت‌نامه آن در استان انجام شده‌ است.

جهانشاهی افزود: همچنین اعتبارات توازن ملی خراسان جنوبی ۶ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال در مرحله ابلاغ است و اعتبارات قانون سنواتی هم سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: در مجموع اعتبارات تملک و دارایی‌های استان در سال جاری ۳.۵ همت است که پیش‌بینی می‌کنیم که این رقم افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع در سال مالی جاری میانگین تخصیص اعتبارات استان ۴.۹ درصد است و در چند هفته آینده به ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

گزارش آخرین وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال‌جاری و روند مبادله موافقت نامه‌ها، بررسی مجدد پروژه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان، آخرین وضعیت جذب اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، میزان حمایت از مصالح و تولیدات داخلی استان توسط دستگاه‌های اجرایی، بررسی و تصویب مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست، بررسی و تصویب مصوبات کارگروه توسعه مهارت و ارائه تحلیل آب و هوایی توسط اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از دستورکارهای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

کشف بیش از ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در طبس  

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس حسنی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ