سرلشکر موسوی: هر خطای رژیم صهیونیستی با پاسخ قاطع ایران همراه خواهد بود


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رضایی درباره دیدار برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: در این دیدار سرلشکر موسوی، گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ارائه کرد.

وی افزود: سرلشکر موسوی به رزمایش اخیر دریایی ارتش به نام آیونز با حضور سه کشور و ناظران اعزامی از ۱۱ کشور اشاره و تاکید کرد این رزمایش در آرامش، اقتدارکامل و طبق برنامه اجرا شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجل درباره گزارش فرمانده کل ارتش که به نقش این نیرو در عملیات «وعده صادق۲» اشاره داشت، گفت: سرلشکر موسوی به این موضوع تاکید کرد، اگر خطایی از طرف رژیم صهیونیستی سر بزند، قطعا پاسخ قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را دریافت خواهند کرد.

رضایی اضافه کرد: سرلشکر موسوی به این موضوع تاکید کرد که نیروهای مسلح آماده زدن ضربه سهمگین به دشمن صهیونیستی هستند و آمریکایی‌ها باید حمایت خود را از این رژیم جنایتکار و کودک کش بردارند.

وی با اشاره به گزارش معاونین اطلاعات، عملیات و طرح و برنامه ارتش درباره اقدامات و برنامه‌ها در حوزه ماموریت‌هایی که دارند، گفت: همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌ها خود و تجلیل از اقدامات ارتش، برحمایت کامل و قاطع خود از ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و اجرای تدابیر و برنامه‌های پیش رو تاکید کردند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

قالیباف: با استفاده از هوش مصنوعی عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کتابخانه مجلس شورای اسلامی، محمد باقر قالیباف روز دوشنبه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ