عضو شورا: ۷۰ درصد اراضی کرج قولنامه ای  است


“مریم قهرمانی صارم ” روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی مالکان این اراضی به استناد ماده ۱۴۷ از شهرداری تقاضای پروانه ساخت دارند که این مشکل باید به صورت ریشه ای برطرف کرد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر صنعت ساختمان سازی بنا به علل مختلف به ویژه در مناطق یک ، سه ، ۶ و هفت کرج با رکود مواجه شده که این رکود برای مشاغل وابسته به آن مشکل ایجاد کرده است.

قهرمانی صارم گفت : بیش از ۳۰۰ شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم با بخش ساخت و ساز در ارتباط هستند که باید برای توسعه ساخت وسازهای مجاز اقدام لازم به عمل آورد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر آسیب شناسی مشکلات وموانع ساخت وساز قانونی در کرج تاکید کرد و افزود : مدیریت شهری در این زمینه باید سازوکار مناسبی ارائه دهد چرا که بخشی از درآمد پایدار شهرداری از محل ساخت وسازها تامین می شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات ساخت وسازها در کرج مغایرت های طرح تفصیلی این کلانشهر است که به صدور جریمه های بالا در ماده ۱۰۰ برای سازندگان بناها ختم شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت : یکی از شاخص های شهر مدرن حمل و نقل مناسب است که امروز در کرج با اجرای برخی پروژه ها به ترافیک دامن می زنیم.

وی افزود: توسعه قطار شهری از مولفه های شهر توسعه یافته است که قطار شهری کرج پس از سالها از شروع عملیات احداث آن هنوز به سرمنزل مقصود نرسیده است .

قهرمانی صارم با بیان اینکه امروز کرج با ترافیک سنگین مواجه است ، گفت : ۳۲ پارکینگ جدید عمومی در این کلانشهر جانمایی شده که باید با مشارکت بخش خصوصی نسبت به ساخت آنها در اسرع وقت اهتمام داشت .


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

معاون وزیر تعاون : تعریف رشته های جدید مهارتی در دست اقدام است

به گزارش ایرنا، “غلامحسین محمدی” روز سه شنبه در حاشیه آیین گشایش کارگاه شبیه ساز …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ