انتشار تصاویر سارقان گوشواره ها و طلاجات کودکان درالبرز / متهمان را شناسایی کنید


به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار “حمید هداوند “ روز سه شنبه گفت:در پی وقوع سرقت های متعدد گوشواره های دختربچه های در حال بازی در مناطق مختلف کرج و استان های همجوار ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود:سارقان با یک دستگاه موتور سیکلت در کوچه های خلوتی که دختربچه ها در حال بازی بودند اقدام به سرقت گوشواره ها و طلاجات آنان می کردند که حتی در یک مورد گوش یکی از دختربچه ها به شدت دچار پارگی شد که در یک مرکز درمانی مداوا شد.
هداوند گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با استفاده از تکنیک های نوین بررسی جرم و تطبیق چهره های رصد شده از دوربین های محل تردد این ۲ متهم ، موفق به شناسایی هویت هر ۲ متهم سابقه دار شده و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت طلاجات دختربچه ها در مناطق مختلف شهرستان کرج و استان های همجوار اعتراف کرده اند و تحقیقات بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد.
هداوند گفت: از مردم درخواست داریم مراقب کودکان خود باشند و آنان را در کوچه های خلوت به همراه زیورآلات تنها نگذارند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

معاون وزیر تعاون : تعریف رشته های جدید مهارتی در دست اقدام است

به گزارش ایرنا، “غلامحسین محمدی” روز سه شنبه در حاشیه آیین گشایش کارگاه شبیه ساز …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ