معاون وزیر تعاون : تعریف رشته های جدید مهارتی در دست اقدام است

به گزارش ایرنا، “غلامحسین محمدی” روز سه شنبه در حاشیه آیین گشایش کارگاه شبیه ساز جوشکاری و تکمیل و توسعه کارگاه‌های پرینترهای سه بعدی در مرکز شهید رهبری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز در کرج به خبرنگاران گفت: تلاش ها بر این است تا متناسب با فناوری روز آموزش های مهارتی در کشور توسعه یابد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: همانطور که رییس جمهور تاکید دارند باید بنا به خواست عمومی ، آموزش های مهارتی به صورت عادلانه و منصفانه در کشور توسعه یابد.

معاون وزیر تعاون : تعریف رشته های جدید مهارتی در دست اقدام است

محمدی اظهار کرد: امروز در زمینه‌هایی مانند مهارت و زیرساخت‌های آن به تنوع گستردگی فعالیت های آموزشی در کشور نیاز است.

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: صنعت استان البرز ظرفیت های خوبی برای اشتغال و مهارت آموزی دارد که تقاضاهای فراوانی در بازار کار این استان وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری های نوین در ارائه آموزش به هنرجویان گفت : استفاده از زیرساخت‌هایی مانند پرینترهای سه بعدی برای کمک به طراحی و آموزش هنرجویان در مراکز آموزش فنی وحرفه ای کشور آغاز شده است.

محمدی با بیان اینکه سیاست های انقباضی بانک ها مشکلاتی در ارائه تسهیلات به مهارت آموزان کشور به وجود آورده است، افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی این مشکل رفع شود.

وی اظهار کرد: در تبصره ۲ قانون بودجه امسال تسهیلات کلانی برای پرداخت به مهارت آموزان اختصاص یافت که متاسفانه در۶ ماهه اول امسال بازخورد و عملکرد خوبی نداشته است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

عضو کمیسیون فرهنگی شورا: ۲ پروژه فرهنگی کرج از بلاتکیلفی خارج شد

حجت الاسلام “علیرضا سعیدی ” روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ