دستگیری عامل تیراندازی کرمانشاه در ملارد


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه اوباش استان کرمانشاه پس از انجام اقدامات مجرمانه به شهرستان ملارد متواری شده و از سه سال قبل تاکنون در جریان چند مورد نزاع و درگیری با استفاده از سلاح سرد و گرم و تیراندازی باعث جراحت برخی شاکیان شده اند، لذا دستگیری اوباش متواری در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و رصدهای پلیسی مشخص شد که این فراد در یکی از مناطق سرآسیاب مخفی که با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، در عملیاتی ویژه، اوباش کرمانشاه به همراه همدستش در یکی از محلات سرآسیاب ملارد دستگیر و ۲ قبضه سلاح کلت کمری با سه تیغه خشاب و ۲۱ عدد فشنگ جنگی از آنان کشف شد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده دارای چند سابقه کیفری با موضوعات تیراندازی، خرید و فروش سلاح، درگیری مسلحانه واخلال در نظم و آسایش عمومی بود که در عملیاتی با اقتدار کامل پلیس امنیت عمومی در ملارد دستگیر و برابر احکام قضائی صادره، با قرار بازداشت روانه زندان تهران بزرگ شد.

این مسئول تصریح کرد: اوباش دوم دستگیر شده نیز دارای چند فقره سابقه کیفری با موضوعات تیراندازی، درگیری مسلحانه و اخلال در نظم و آسایش عمومی بود که پس از دستگیری به اقدامات مجرمانه خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برابر احکام صادره قضائی، با قرار بازداشت روانه زندان تهران بزرگ شد.

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

استاندار جدید تهران: طرد اتباع خارجی غیرمجاز در اولویت است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در مراسم تودیع خود در حضور وزیر …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ