استاندار خراسان شمالی بر جذب سرمایه گذار تاکید کرد 


به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: قانون برنامه هفتم توسعه که اوایل تابستان ابلاغ شد نیز بر لزوم مشارکت مردم در توسعه اقتصاد و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تاکید دارد.

وی افزود: تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی میسر می شود به یقین پیشرفت با شرایط محدودیت اعتبار میسر نمی شود و بر این اساس باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

حسین نژاد با اشاره به پیگیری ها برای اجرای مجتمع صنفی و صنعتی بجنورد گفت: این طرح یکی از مصادیق مشارکت و دخالت دادن مردم در امور است، اجرای این مجتمع ضروی و باید اصناف و مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج شهر منتقل شود.

وی درباره لزوم دریافت استعلام های زیست محیطی برای اجرای مجتمع صنفی و صنعتی در بجنورد گفت: باید موافقت حفاظت محیط زیست در این باره دریافت شود همچنین در طراحی این طرح کمربند فضای سبز دیده شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: باید زمینه های مشارکت مردم در اقتصاد تسهیل و موانع قانونی برطرف شود و در این زمینه حمایت ها و پیگیری های لازم انجام می شود.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سیب خراسان‌شمالی با ماندگاری طولانی؛ سهم این محصول از بازار چقدر است؟

به گزارش ایرنا، چهار هزار و ۸۰۰ هکتار باغ سیب در استان خراسان شمالی وجود …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ