کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده شهدا در کردستان برگزار شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین هدایتی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: بنا بر ضرورت حفظ جایگاه خانوداه‌های معظم شهدا و جانبازان برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیینی برای خانواده‌های معزز لازم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی هستیم، افزود: باید با بصیرت افزایی و روشنگری تمامی اقشار جامعه را از این هجمه‌ها آگاه کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اسلامی دارد و خانواده شهدا می‌توانند با توانمندسازی خود زمینه آگاه سازی جامعه را نیز فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کردستان همچنین بر لزوم احصاء آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های شهدا و جانبازان کردستان توسط ستاد امر به معروف تأکید کرد.

حجت الاسلام هدایتی خواستار همکاری‌های دوجانبه در خصوص مسائل فرهنگی و ارائه راهکارهای منطقی برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی در جامعه شد.

در این دیدار بر همکاری این دو نهاد در مباحث پژوهشی و آموزشی چه در حوزه مسائل بنیاد شهید و چه در برگزاری کارگاه‌های هم‌افزایی تأکید شد و و بنا شد بنیاد شهید کردستان از ظرفیت اساتید توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده حداکثری را ببرد.

احصاء و اولویت بندی و سپس انجام کارهای پژوهشی و علمی دقیق در خصوص چالش‌ها و مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان و در اختیار قرار دادن نتایج و راهکارهای مبتنی بر این تحقیقات به بنیاد شهید کردستان توسط ستاد امر به معروف از اهم مصوبات این جلسه بود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فاز جدید عملیات اصلاح شبکه برق روستای میمند شهربابک آغاز شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ریاحیان، صبح سه شنبه گفت: از محل اعتبارات استانی و …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ