تقدیر رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران از فرمانده انتظامی استان

تقدیر رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران از فرمانده انتظامی استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام «محمداسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران امروز با همراهی جمعی از قضات سازمان قضایی استان به منظور تعامل، هم افزایی و همچنین بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها امروز با سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام «محمداسماعیل زارعی کیاپی» در این جلسه با اشاره به فرمایش امام علی (ع) در خصوص اینکه، دنیا مزرعه آخرت است، اظهار داشت: هر آنچه در این دنیا با کار و اعمال خود انجام دهیم، در دنیایی دیگر، نسبت به عملکردمان در جهنم یا بهشت برای خود کاشانه‌ای بنا می‌کنیم که ان شالله مطمئنیم پلیس، با فراهم کردن امنیت برای شهروندان جایگاهی جز بهشت نخواهد داشت. 

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در انجام ماموریت‌های پلیس اذعان داشت: آموزش‌های قضات سازمان قضایی مازندران در سطح یگان‌های انتظامی نشان از احساس مسئولیت سازمان قضایی در قبال سلامت نیروهاست و این امر، مسئولیت ما را برای خدمت رسانی هر چه بهتر برای هم استانی‌ها، چندین برابر می‌کند.

«سید ابراهیم حجازی» دادستان نظامی مازندران ضمن تمجید از عملکرد ضابطین در استان گفت: الحمدالله اکثر نیرو‌های خدوم انتظامی افرادی تلاشگر و قانونمند هستند که بعضاٌ در برخی ماموریت‌ها در صورت لزوم، راهنمایی‌های حقوقی لازم را از دادستانی و همکاران قضایی دریافت می‌کنند.

سرهنگ تقی پور معاونت حقوقی و سرهنگ باجان معاونت نیروی انسانی گزارشی از اقداماتی که در راستای حمایت‌های حقوقی و روحی رفاهی پرسنل خدوم فراجا استان صورت گرفت را ارائه کرد.

در ادامه هر کدام قضاتِ حاضر در جلسه نیز نسبت به پرونده‌هایی که مطرح رسیدگی قرار دادند، چالش و فرصت‌های آن را به صورت مصداقی مورد نقد و بررسی قرار دادند تا ان شالله از حدوث تخلفات مشابه در آینده جلوگیری شود.

در پایان حجت الاسلام «محمداسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران با اهدای تابلوی قرآنی از دغدغه‌های سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان در ارتباط با مسائل پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های انتظامی استان تقدیر به‌عمل آورد.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

از ظرفیت سرود برای بیان زیبایی‌های نماز جمعه استفاده کنیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ