حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی کاراته – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر احمد دنیامالی پس از دیدار با امام جمعه تبریز، به اردوی تیم ملی کاراته در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی رفت و جویای آخرین شرایط تیم ملی کاراته شد.

در ابتدا سعید نیکوخصلت مدیر تیم‌های ملی کاراته و در ادامه شهرام هروی، سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی اسپانیا صحبت‌های مختلفی به میان آوردند و تاکید داشتند که حضور وزیر ورزش و جوانان باعث مسرت و دلگرمی تیم ملی کاراته شده است.

در ادامه احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان خطاب به ملی‌پوشان کاراته گفت: خیلی خوشحالم این فرصت فراهم شد از نزدیک تمرین تیم ملی کاراته را ببینم. من قبل از انقلاب یادم می‌آید، هیچ رشته رزمی غیر از کاراته وجود نداشت و ما در کاراته جایگاه خیلی خوبی در دنیا داریم اما این جایگاه سینوسی است و من با ذره‌بین روی این رشته دارم کار می‌کنم و همه توانم را می‌گذارم در بازی‌های آسیایی آینده، همه اوزان مدال بگیرند و به روزهای اوج برگردیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این ظرفیت برای پیشرفت و افتخارآفرینی وجود دارد و امروز هر رشته‌ای که می‌خواهد موفق باشد، باید مرتبا در رنکینگ باشد. آرزوی موفقیت دارم و ما روی کاراته حساب باز کردیم و ان‌شاءالله خبرهای خوبی در آینده بشنویم و دست پر از مسابقان برگردید.

در رقابت‌های جام جهانی کاراته اسپانیا ۳۲ کشور در قالب ۵۴ تیم شرکت کرده‌اند که کشورهای ژاپن، فرانسه و مصر با ۴ تیم، برزیل، کلمبیا، آلمان، ایران و چین با ۳ تیم، استرالیا، هنگ کنگ و پرو با ۲ تیم و سایر کشورها با یک تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. تیم ایران ۳ تیم شامل کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی مردان و زنان را در این دوره از رقابت‌ها با توجه به سهمیه کسب شده روانه میدان کرده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

«جعفری‌آذر» عضو کمیته هماهنگی اشتغال استان‌ها شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، اول آبان ماه) مجلس …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ