شهید سنوار الگوی کودکان و نوجوانان فلسطینی شد


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، علی خضریان در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار که صبح امروز سه‌شنبه اول آبان در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور نمایندگان مجلس برای بزرگداشت و عرض تسلیت در دفتر جنبش حماس انجام شد.

وی گفت: شهید سنوار بر خلاف همه جوسازی‌های رسانه‌ای که او را به عنوان فردی مخفی شده در تونل‌ها نشان می دادند، حضورش در میدان رزم نشان داد که روحیه مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها در اجزای مختلف مقاومت فلسطین و حماس وجود دارد.

خضریان افزود: روح مقاومت با شهادت شهید سنوار به پرواز درآمد تا الگویی برای کودکان و نوجوانان فلسطین برای ازادی قدس رقم بخورد. یحیی سنوار نه تنها یک شهید فلسطینی بلکه شهیدی برای همه امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان است.

خضریان با بیان اینکه ما خود را مثل دوستانمان در جنبش حماس عزادار میدانیم، تصریح کرد: مطالبه ما در مجلس این است که جمهوری اسلامی ایران نقش خودش را در حمایت از محور مقاومت بیش از پیش افزایش دهد.

وی در پایان واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن کشورمان، خاطرنشان کرد: در جلسات با مسؤولین نیروهای مسلح کشورمان داشتیم، آمادگی کامل نسبت به تجاوز صهیونیست ها وجود دارد. اگر آمریکایی‌ها امکاناتی را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند، به همان مقدار پاسخ دریافت خواهند کرد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سرلشکر جعفری: صهیونیست‌ها اقدامی علیه ایران کنند قطعاً چند برابر پاسخ آن را می‌بینند

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله در حاشیه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ