تربیت نیروی فرهنگی و جهادی ماحصل کانون‌های مساجد باشد

کانون‌های مساجد،به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان امروز، یکم آبان‌ماه در سفر یک روزه به شهرستان دهگلان از کانون اسلام روستای سرواله، کانون جعفر طیار روستای جوانمردآباد و کانون صحیح مسلم روستای سعیدآباد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این کانون‌ها قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان در این دیدارها با اشاره به رسالت مهم مساجد و در کنار آن کانون‌های فرهنگی – هنری  در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد گفت: شناسایی نیروهای مستعد در مساجد می‌تواند کمک‌کننده باشند. 

وی با تأکید بر اینکه مسجد بهترین محل برای محوریت فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری است، افزود: کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد یکی از پایگاه‌های مهم‌ فرهنگی هستند که باید به توسعه فرهنگ توجه کنند.

کیامهر بیان کرد: توجه به ارزش‌های اسلامی، سبک زندگی اسلامی، نشست‌های فرهنگی، توجه به نشاط و ورزش اعضای کانون و برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی از اهم برنامه‌هایی است که باید مورد توجه مدیران کانون‌های مساجد استان قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: جوانان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه اسلامی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های این کشور هستند و تلاش برای توسعه آگاهی‌های دینی آنان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

یادآور می‌شود، در این بازدیدها که با حضور مدیر مسئول و هیئت امنای مسجد انجام شد، روند فعالیت کانون‌ بررسی و پیرامون وضعیت و ظرفیت‌ها، پیگیری اجرای طرح‌های ملی و استانی، تشریح برنامه‌های ستادی گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

در پایان این بازدیدها، ضمن تحویل حکم و مجوز فعالیت از سال‌ها خدمت مدیران مسئول هر کانون نیز قدردانی شد.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

افتتاح ۲ یادمان شهدای گمنام در بروجن

آیین‌های افتتاح یادمان شهدای گمنام فرادنبه و شهدای گمنام شهر بلداجی در شهرستان بروجن با …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ