راز مرگ مرد آذرشهری برملا شد


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ محمد نعمتی در تشریح این خبر، افزود: اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک یک مرد ۳۵ساله در یکی از محلات شهرستان آذرشهر، کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه جرم و در ادامه روند بررسی شناسایی عامل یا عاملین، پرونده ابعاد تازه‌ای به خود گرفت و گارآگاهان با بررسی دلایل و مدارک حاصله از صحنه جرم و با انجام اقدامات فنی و پلیسی، پرده از راز این فوت مشکوک برداشتند.

وی ادامه داد: مشخص شد که قاتلین با مخلوط کردن سم در آبمیوه و کشتن مقتول به روش مسمومیت و صحنه سازی ماهرانه با طرح نقشه قبلی قصد داشتند مرگ را طبیعی جلوه دهند که با تیزهوشی مامورین، موضوع پرونده، قتل عمد تشخیص داده شد و نسبت به شناسایی قاتل یا قاتلین با هماهنگی مقامات قضایی اقدام کردند.

نعمتی گفت: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی قاتل یا قاتلین اقدام و در یک عملیات موفق، متهمان که یک مرد ۲۶ ساله و یک زن ۲۵ ساله بودند را دستگیر و به آگاهی دلالت دادند که متهمان در تحقیقات تکمیلی به قتل اعتراف و انگیزه خود را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کردند.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آذرشهر با تاکید بر این‌که پلیس و مشاوران فرماندهی انتظامی به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز هستند، گفت: اگر مشکلات خانوادگی مردم فراتر از حد انتظار شده و دیگر نمی‌توانند آن‌ را کنترل کنند بهتر است از مشاوره کمک بگیرند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

ابزارآلات نجوم قدیم برای نخستین‌بار در رصدخانه مراغه به نمایش گذاشته شد

رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر مراغه روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ