عضو شورای شهر تهران: مصلحت شهروندان در طرح‌های عمرانی منطقه ۲۰ دیده می‌شود+فیلم

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری)، حجت الاسلام سید محمد آقامیری در نشست مشترک با رضا شنگی شهردار و معاونان شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) در بازدید و بررسی نحوه اجرای طرح های عمرانی مستمر من شهردارم اظهار داشت: در این دوره مدیریت شهری اقدامات خوبی در اجرای طرح های مستمر من شهردارم انجام شده است و مطمئناً در این دوره به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ بعد معنوی در قبله تهران، برنامه ها و اقدامات خوبی انجام شده است افزود: شهرداری منطقه ۲۰ در راستای اجرای پیاده رو سازی رتبه اول در بین مناطق ۲۲گانه را دارد و همچنین با نصب ۸۰۰ پایه چراغ تغییرات چشمگیری را از نظر ارتقا و بهبود کیفیت روشنائی و رفع نقاط بی دفاع شهری در این منطقه شاهد هستیم.

عضو شورای شهر تهران: مصلحت شهروندان در طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ دیده می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اجرای خط ۶ متروی تهران خاطرنشان کرد: نگاه خوب مدیریت شهری قبله تهران باعث ایجاد رضایتمندی شهروندان شده است و امیدواریم تا پایان این دوره ایستگاه متروی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) به بهره برداری برسد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: هدف ما این بود که اقدامات خدمات شهری به در خانه ها برسد که این اتفاق خوب رخ داده و ارزشمند است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

خشت‌گذاری ۲ سالن ورزشی ‌و بهره‌برداری از ۵ زمین چمن مصنوعی در شهریار

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در این آیین ضمن قدردانی از …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ