جبهه مقاومت قدرتمندانه در مقابل اسرائیل غاصب ایستاده است

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت حضرت زینب (س) مازندران:

«عقیله ملازاده سورکی» فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت حضرت زینب (س) مازندران در راستای وعده الهی «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و نابودی کافران یهودی، نیز تسریع در تحقق اوامر ولی فقیه زمان مبتنی بر محو کامل اسرائیل غاصب و جنایتکار تا قبل از ۲۵ سال، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

جبهه مقاومت قدرتمندانه در مقابل اسرائیل غاصب ایستاده استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «عقیله ملازاده سورکی» فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت حضرت زینب (س) مازندران در راستای وعده الهی «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و نابودی کافران یهودی، نیز تسریع در تحقق اوامر ولی فقیه زمان مبتنی بر محو کامل اسرائیل غاصب و جنایتکار تا قبل از ۲۵ سال، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 به تمام خواهران و برادران حاضر در صحنه

مطمئنا مستحضرید که مهمترین هدف تأسیس لشکر حضرت زینب (س)، اطاعت از امر فرماندهی کل قوا در نابودی رژیم خبیث و جنایتکار صهیونیستی به منظور تسریع تحقق اینکه، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، است.
 
امروز جبهه مقاومت قدرتمندانه در مقابل اسرائیل غاصب ایستاده است. مرز‌های مقاومت ما در غزه، سوریه و لبنان آماج بمباران رژیم تا دندان مسلح اسرائیل غاصب است، لذا برای تحقق امر ولی زمان تمامی فرماندهان گردانه در حال آماده باش جهت کمک به جبهه مقاومت باشند.

می‌دانید، رژیم غاصب اسرائیل آب را به روی مردم غزه بسته است؛ کربلایی دیگر در حال رقم خوردن، و عاشورایی دیگر در حال شکل گرفتن است.
صدای «هل من ناصر» از جبهه مقاومت بلند شد، امروز باید اثبات کنیم که سرباز اسلام و ولایتیم. انتطار است گروهان‌ها و دسته‌های لشکر مجاهدانه با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نقدی در پاسخ ندای «هل من ناصر ینصرنی» مسلمانان غزه را یاری دهند. 

 شماره کارت بانک سپه برای کمک رسانی مردم غزه، فلسطین و لبنان ۵۸۹۲۱۰۱۳۷۳۳۷۳۳۱۱

انتهای پیام/

 


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

هنرمندان با اسطوره‌سازی و الگوسازی «بسترساز» امنیت شوند

جلیلی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت مخاطب بسیار گسترده‌ای را برای هنر …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ