افزایش همکاری «هندو ـ صهیونیسم» علیه مقاومت در کشمیر و فلسطین

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه صوت پاکستان، کارشناسان و تحلیلگران سیاسی بر همکاری رو به رشد هند و رژیم صهیونیستی در راستای پیشبرد استراتژی‌های اشغالگری در جامو و کشمیر و فلسطین تأکید می‌کردند.

به گزارش سرویس رسانه‌ای کشمیر، آنها ادعا می‌کنند که تاکتیکهای مورد استفاده رژیم صهیونیستی در فلسطین به طور فزایندهای توسط هند در جامو و کشمیر اشغالی منعکس می‌شود.

این تحلیلگران خاطرنشان کرده‌اند که هم هند و هم اسرائیل انواع مشابهی از خشونت را علیه مردم اعمال می‌کنند.

رژیم مودی به شدت از مدل اشغالگری اسرائیل در جامو و کشمیر استقبال می‌کند و این شامل قانون اخیر در مورد اقامت می‌شود که منتقدان ادعا می‌کنند منعکس‌کننده برنامه‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی با هدف تغییر ساختار جمعیتی منطقه است.

چنین راهبردهایی که توسط اقدامات اسرائیل پیشنهاد شده است، زنگ خطر را در مورد پیامدهای بالقوه بلندمدت برای مردم کشمیر به صدا درآورده است.

کارشناسان تأکید می‌کنند که هند و اسرائیل دو روی سکه یک رژیم سرکوب‌گر هستند.

دو ملت ـ کشمیری‌ها و فلسطینی‌ها ـ بیش از هفت دهه است که برای آزادی مشروع خود می‌جنگند. آنها همچنان خواستار حق تعیین سرنوشت خود هستند که توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است.

آنها از جامعه بینالمللی خواسته‌اند تا تلاش‌ها را برای کمک به مردم جامو و کشمیر و فلسطین برای محقق کردن حق طبیعی آن‌ها تشدید کند.

ناظران هشدار می‌دهند که صلح و ثبات جهانی ارتباط تنگاتنگی با حل مناقشات کشمیر و فلسطین دارد.

علاوه بر این، مشارکت نظامی نزدیک بین هند و اسرائیل یک تهدید بزرگ برای بشریت و صلح جهانی است؛ چرا که هر دو به‌طور آشکار قوانین بین‌المللی را در قلمرو خود نقض می‌کنند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نخبگان برای رفع مشکلات استان گام بردارند

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا بابایی، استاندار یزد، امشب، یکم آبان‌ماه در جمع هیئت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ