مخالفت مردم آلمان با تسلیح رژیم صهیونیستی

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، یک نظرسنجی نشان داد که 60 درصد مردم آلمان با ادامه صادرات تسلیحات دولتشان به رژیم صهیونیستی، با توجه به تجاوزات وحشیانه مداوم این رژیم علیه نوار غزه برای دومین سال متوالی، مخالف هستند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی آلمانی فورسا در 17 و 18 اکتبر، تنها 31 درصد از مردم آلمان از تسلیح رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

نتایج این نظرسنجی که از طریق تماس تلفنی با 7 هزار نفر انجام شد، نشان داد که 75 درصد از پاسخ‌دهندگان در بخش شرقی آلمان با صادرات سلاح به رژیم اشغالگر اسرائیل مخالف هستند.

شایان ذکر است که آلمان با وجود تجاوزات و جنایات وحشیانه مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، پس از آمریکا، دومین کشور غربی حامی صهیونیست‌ها به شمار می‌رود.

برلین طی هشت هفته گذشته با فروش تسلیحات و تجهیزات نظامی به ارزش 31 میلیون یورو به رژیم اشغالگر اسرائیل موافقت کرد.

در 16 اکتبر، وزارت اقتصاد و حفاظت از آب و هوا اعلام کرد که دولت با فروش تسلیحات و تجهیزات نظامی به اسرائیل به ارزش 45.74 میلیون یورو در سال جاری موافقت کرده است.

آوریل گذشته، مقامات برلین پس از طرح شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان در دادگاه به اتهام تسهیل نسل‌کشی توسط اشغالگران در نوار غزه و از طریق تداوم تأمین تسلیحات برای اسرائیل، مجبور به حضور در دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه حاضر شدند.

در ماه مه گذشته، وزارت خارجه آلمان از درخواست کریم خان، دادستان دیوان کیفری بین‌المللی، برای صدور حکم بازداشت علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت، وزیر دفاع وی، به اتهام ارتکاب جنایات جنگی در نوار غزه انتقاد کرد.

برای سیصد و هشتاد و دومین روز متوالی، رژیم صهیونیستی به قتل عام فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد و براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، تلفات تجاوز مستمر به نوار غزه به بیش از 42 هزار شهید و بیش از 100 هزار مجروح و هزاران مفقود در زیر آوار رسیده است.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نماهنگ | «پایان صهیون» منتشر شد

قطعه «پایان صهیون» با اجرای گروه هم‌آوایی انوار الهدی قم منتشر شد. قاسم صرافان شاعر …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ