فرهنگ مقاومت در جامعه ترویج یابد

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان شامگاه گذشته، یکم آبان در نشست با فعالان فرهنگی و دینی شهرستان بیجار گفت: ضایعه دردناک شهادت شهدای جبهه مقاومت از سوریه و لبنان تا غزه و به خصوص سید حسن نصرالله و شهید یحیی سنوار توسط  رژیم صهیونیستی انزجار و محکوم می‌کنیم.

وی افزود: امروز ما در یک جنگ قرار داریم و این یک جنگ شناختی است و باید در این جنگی که اتفاق افتاده در جبهه فرهنگی آرایش جنگی و نظامی داشته باشیم تا در مقابل دشمن بتوانیم بایستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در جبهه نظامی نیروهای نظامی آرایش و ایستادگی نظامی خود را دارند اما در جبهه فرهنگی باید ما تلاش کنیم، بیان کرد: جنگی که امروز به واقع پیوسته جنگ جبهه حق علیه باطل است و در سه سطح جنگ با آن مواجهه هستیم که اولین سطح آن جنگ شناختی است.

وی به نظم نوین جهانی نیز اشاره و  تأکید کرد: نظم نوین جهانی یک مقوله بسیار مهم است و رهبر معظم انقلاب بر این مهم و انتقال قدرت از غرب به شرق تأکید دارد.

حجت‌الاسلام رازیانی ادامه داد: دشمنان نمی‌خواهند سهم ایران در این نظم نوین جهانی افزایش پیدا کند و در حال کاستن این سهم است اما در راه رسیدن به این مهم ناکام مانده است.

وی گفت: تغییر عنوان این جنگ با عنوان جنگ رستاخیز ایجادشده است باید این مهم را بدانیم و درک کنیم این یک جنگ آخر الزمانی و شناختی است که در بستر نظم نوین در حال رقم خوردن بوده با نگاه مقام معظم رهبری در تقابل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: قبل از انتشار خبر شهادت سید حسن نصر الله رهبر معظم انقلاب یک پیام می‌دهد که ما در چه جایگاهی هستیم و حزب الله از بین رفتنی نیست و پس از آن پیام شهادت را می‌دهد و به دلیل این است که رهبر معظم انقلاب می‌خواهد فضای جهاد را حفظ کند.

وی ادامه داد: در واقع رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که اگر شهید حسن نصر الله رفت اما راه و مکتب او همچنان باقی است و تکلیف ما ایستادن است.

حجت‌الاسلام رازیانی بر لزوم آگاه سازیی جوانان و نوجوانان تأکید کرد و افزود: لازم است برای جوانان و نوجوانان موضوع جنگ شناختی را به خوبی تشریح کنیم تا درک درستی از این موضوع داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ساختار سلولی حزب الله به گونه‌ای است که جایگزین را قبل از شهادت تعریف کردند و در بحث جایگزین مشکلی ندارند و این خود ساختار حزب‌الله است، اظهار کرد: سید حسن نصرالله یک مکتب است و به برکت خون ایشان به حزب‌الله و جبهه مقاومت تکامل می‌بخشد و منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به اهمیت نقش بانوان در ترویج فرهنگ مقاومت و الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد و افزود: حضرت زهرا(س) الگوی کامل مقاومت و ایستادگی بودند و باید این روش و منش در جامعه ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به فتوای جهاد مقام معظم رهبری، بر لزوم حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان و مقاومت اسلامی تأکید کرد و از مردم خواست تا با مشارکت در پویش‌های حمایتی، از این جبهه پشتیبانی کنند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم علی قائم پناه به عنوان مسئول جدید بنیاد دعبل خزاعی معرفی شد.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

دیپلماسی قرآنی مؤثرترین مسیر ارتباط در اندونزی است

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ