دادستان شهریار: توجه ویژه به خانواده زندانیان از برنامه‌های تحولی دستگاه قضا است


به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، مهدی محمدی اظهار داشت: دادستانی شهرستان شهریار در راستای ارائه خدمات مطلوب، برنامه های منسجمی برای انجمن حمایت از زندانیان تعریف کرده است.

وی اعلام کرد: در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ اقدامات مالی و مددکاری متعددی از قبیل کمک های انجمن به خانوداههای زندانیان، مصاحبه حضوری، مشاوره قضایی و روانشناسی به یکهزار و ۳۵ نفر، معرفی به مراکز حمایتی کمیته امداد و بهزیستی برای ۱۵۹ نفر، معرفی محکومان آزاد شده به مراکز مراقبت بعد از خروج از زندان جهت اشتغال برای ۵۶ نفر و ایجاد اشتغال همسر زندانی برای ۱۸ نفر انجام شده است.

محمدی توزیع بسته های حمایتی به مناسبت دهه کرامت و ماه محرم، توزیع بن خرید رفاه برای ۷۸۳ خانواده، واریز وجوه نقدی به حساب ۴۴۶ سرپرست خانواده، برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی برای ۱۳۹ نفر، شناسایی خانواده مددجویان جهت تامین جهیزیه فرزندانشان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای ۱۲ نفر، تمدید و پرداخت وام ودیعه مسکن و پرداخت اجاره بها منزل مددجویان برای ۳۱ خانواده از دیگر اقدامات انجام شده است.

به گفته دادستان شهریار معرفی به بانک قرض الحسنه جهت دریافت وام برای ۳۱ نفر، بازدید میدانی از منازل مددجویان برای ۱۲ نفر، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی با حضور روانشناس برای ۱۳۹ نفر، جلب رضایت شاکی منجر به آزادی برای ۱۵ نفر و معرفی به مراکز بهداشتی و درمانی برای ۳۵ نفر از محکومان زندانی صورت پذیرفت.

محمدی یادآور شد: این اقدامات طی سال ۱۴۰۳ همچنان ادامه خواهد داشت.

شهریار از شهرستان‌های استان تهران است که دارای شهرهای اندیشه، باغستان، صباشهر، فردوسیه، وحیدیه، شاهد شهر و ۲ بخش مرکزی و جوقین است و این شهرستان به نگین سرسبز غرب استان تهران مشهور است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مجلس پیگیر موضوع واگذاری خودرو به جانبازان بالای ۵۰ درصد است

به گزارش ایرنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد صالح جوکار گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ