تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی دستفروشان کرج / راه اندازی بازارچه ها


“محمد اسدیان ” روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته قرار شد اداره کل راه و شهرسازی استان البرز مکان هایی برای راه اندازی بازارچه های دستفروشان در کرج و سایر شهرهای استان جانمایی کند که تاکنون این برنامه عملیاتی نشده است.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت : امسال با ورود دستگاه قضایی استان البرز به موضوع ساماندهی دستفروشان ، اقدام لازم برای بهبود کسب وکارها در این بخش به عمل خواهدآمد.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات مختلف دستفروشی از جمله سد معبر ، مدیریت شهری کرج کارگروه ویژه ساماندهی این قشر را تشکیل داد و قرار شد تا بهمن ماه امسال دستفروشان شهر در بازارچه های مناسب ساماندهی شوند.

اسدیان یادآور شد: کارگروه ویژه ساماندهی دستفروشان کرج از کارشناسان معاونت خدمات شهر ،سازمان های مشاغل ، فاوا، حقوقی، اداره کل املاک ، بازرسی و حراست شهرداری کرج تشکیل شده است .

وی بیان کرد: قرار نیست برای ساماندهی دستفروشان از رویکرود قهری و سلبی استفاده شود بلکه تلاش ها بر این است تا با جانمایی مکان های مناسب ضمن سامان بخشیدن به کسب و کارها در این بخش از آسیب های اجتماعی نیز کاسته شود.

اسدیان افزود : هرگونه کوتاهی در امر ساماندهی دستفروشان جزوترک فعل ها محسوب می شود و با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

دستگیری عاملان درگیری با کارگر یک قهوه‌خانه در حصارک کرج

به گزارش روز چهارشنبه این مرکز ، به دنبال انتشار فیلم ضرب و شتم کارگر …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ