دیدار مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان

«ناصر حجازی فر» مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی به همراه جمعی از معاونین با سردار «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از معاونین این اداره کل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «ناصر حجازی فر» مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) به همراه جمعی از معاونین با حضور در مزار شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

مدیرکل و معاونین صدا و سیمای استان با همراهی سردار «جلیل وحیدی» از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ارومیه نیز بازدید بعمل آوردند.

دیدار و گفتگو با سردار «وحیدی» و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از دیگر برنامه‌های مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی در این بازدید بود.

در این دیدار کارشناسان و معاونین صدا و سیمای استان به تبادل نظر و ارائه راهکار‌هایی جهت همکاری بهتر با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی جهت تولید بهتر آثاری با محوریت نشر ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و سیره شهدا پرداختند.

همچنین در این نشست «حجازی فر» مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی و سردار «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بر همکاری بیشتر در حوزه معرفی میراث فاخر دفاع مقدس تاکید کردند.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سه اپیزود با نگاهی به ۵۰ سال بعد از جنگ/ «۱۴۱۷» روی صحنه می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نمایش «۱۴۱۷» نوشته سعید آلوعبادی و کارگردانی سید امیر حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ