اولویت بنیاد شهید کرمان پیگیری مسائل درمانی جانبازان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

عیادت از جانباز علی شعبانیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی ایثار کرمان، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با هدایت الله مسافری، رئیس بنیاد شهید شهرستان کهنوج امروز دوم آبان‌ماه با حضور در بیمارستان فاطمه‌ الزهرا (س) از جانباز علی شعبانی فرزند شهید والامقام حسین شعبانی عیادت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این دیدار گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بنیانگذاران انقلاب اسلامی هستند و وظیفه تک تک ما نیز سپاس، قدردانی و رسیدگی به وضعیت آنان است.

ایرانمنش با اشاره به این موضوع که در مقابل فداکاری و عظمت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هرکاری انجام شود کافی نیست، افزود: مسئله پیگیری درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز جزو اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است و ما سعی داریم تا این عزیزان در طول مدت درمان با مشکلی مواجهه نشوند.

مديرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: برای شما هم جانباز و همچنین فرزند شهید دوران دفاع مقدس هستید سلامتی مسئلت می‌کنیم و امیدواریم به زودی با شفای کامل از بیمارستان مرخص شوید.

علی شعبانی از جانبازان دوران دفاع مقدس و فرزند شهید، داماد شهید و در حال حاضر فرماندار شهرستان کهنوج هستند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

ارزیابی فعالیت‎‌های قرآنی شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش لرستان + عکس

به گزارش ایکنا از لرستان، به همت اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ