۱۷۴ اثر به مرحله داوری جشنواره رسانه‌ای «تبریز ما» راه یافت


به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی جشنواره «تبریز ما» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این دوره، آثار رسیده به دبیرخانه، از لحاظ کیفی نسبت به دوره های گذشته ارتقا یافته است، گفت: در مجموع ۲۴۱ اثر در ۲ بخش رسانه‌ای و پژوهشی ارسال شده است.

امیر دهقان اظهار کرد: پس از بررسی هیات انتخاب، در نهایت ۱۷۴ اثر شامل ( ۱۵۷ اثر رسانه‌ای و ۱۶ مقاله علمی‌ و پژوهشی) به مرحله داوری رسید.

وی گفت: آیین اختتامیه این جشنواره نیز روز سه‌شنبه ۱۵ آبان، ساعت ۱۶ در تالار بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار و نفرات برگزیده توسط هیات داوران معرفی می‌شوند.

به گزارش ایرنا، سومین جشنواره پژوهشی-رسانه‌ای «تبریزما» توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز و در ۲ بخش پژوهشی و رسانه‌ای و در قالب های گزارش، یادداشت و مقاله، گفت و گو، عکس و چند رسانه ای، مقالات علمی _ پژوهشی برگزار شد.

محورهای اصلی سومین جشنواره “تبریز ما” شامل عدالت شهری، سرمایه گذاری و اقتصاد شهری، محیط زیست شهری، شهرسازی و معماری، ترافیک و حمل و نقل شهری، پروژه های عمرانی، مسائل فرهنگی و اجتماعی، دیپلماسی شهری، حاشیه نشینی و بافت فرسوده، شفافیت، تاریخ و هویت شهری، ورزش و نشاط اجتماعی، مردمی سازی مدیریت شهری، گردشگری شهری، تعرفه عوارض محلی‌وبرنامه و بودجه شهرداری تبریز بود.

جشنواره “تبریز ما” از سال ۱۴۰۱ به همت شورا و شهرداری تبریز شروع به کار کرده و با استقبال گسترده اصحاب رسانه مواجه شده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

محورهای آذربایجان شرقی برفی است/ الزام زنجیر چرخ برای تردد در گردنه ها

«غلامرضا رسول زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در زمان …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ