حکمرانی دینی وظیفه دولت است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه لازم است تا مسائل فرهنگی در رأس مسائل مدیریتی استان قرار بگیرد، اظهار کرد: همچنین امیدواریم ضمن موفقیت در تمام جریان‌ها و التزامات فرهنگی که به عنوان شهر و استان امام رضا (ع) انجام می‌شود؛ در سایر برنامه‌ها نیز با برکت خدمات فرهنگی که انجام می‌دهید، موفق و پیروز باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خطاب به استاندار خراسان رضوی افزود: جنابعالی نیروی جبهه و در دفاع مقدس انسان صاحب سهم هستید که میراث ارزشمند دفاع مقدس در ساختار فکری و روحی شما نهادینه شده است؛ امیدواریم از برکات مدیریت شما با این خصوصیات استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در جریان توسعه فرهنگ رضوی و جلب رضایت امام هشتم (ع) توفیق کامل داشته باشید، تأکید کرد: در حقیقت موفقیت شما، موفقیت ما در انقلاب و اسلام است زیرا دولت عامل اجرایی این نظام است.

علم الهدی با بیان اینکه حکمرانی دینی وظیفه دولت است و تمام موفقیت‌هایی که دولت در این زمینه پیدا می‌کند موفقیت نظام است، ادامه داد: آنچه در نظام مهم است اجراییات آن و نقشی که در حکمرانی دینی ایفا می‌کند، می‌باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در همین راستا طبیعی است که ما از تمام ذخایر وجودی خود و ظرفیت‌هایی که داریم، برای این موفقیت استفاده خواهیم کرد تا نظام ما قوی‌تر باشد و حکمرانی دینی نظام نیز جدی‌تر و قاطع‌تر صورت بگیرد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فیلم/ بازدید سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور از نمایشگاه بین‌المللی ایپاس

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (چهارشنبه) از نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۲۰۲۴ …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ