صدا و سیما در انعکاس اخبار جبهه مقاومت قوی‌تر عمل کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، امام جمعه شهرستان بروجردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، امام جمعه شهرستان بروجرد سه‌شنبه، یکم آبان‌ماه در نشست با واحد جوانان و نوجوانان ستاد نماز جمعه شهرستان بروجرد که  در حسینیه اهل‌بیت(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: شما دانش‌آموزان انتخاب شده‌اید تا در هر مدرسه یک ستاد فرعی نماز جمعه تشکیل دهید.

وی افزود: البته ما نمی‌خواهیم حتی یک لحظه از درس عقب بمانید بلکه بنا بر این است که شما کسانی را که جذب می‌کنید برنامه‌هایی از قبیل اعتقادی، اخلاقی و علمی برای شما برگزار نماییم، زیرا آینده کشور متعلق به شما است و امیدوارم بتوانید به عنوان مدیرانی معتقد، متخلق به اخلاق اسلامی و آگاه به مسائل زمان کشور را به نحو احسن اداره کنید.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه جای تأسف است که رسانه‌های ما به ویژه صدا و سیما در جنگ بین جبهه مقاومت و رژیم جعلی صهیونیستی اخبار را از قول اسرائیل بیان می‌کند، اضافه کرد: آیا می‌شود ۴۰ موشک شلیک شود دو نفر زخمی شود؟ آیا می‌شود تانکی را بزنند یک نفر زخمی شود؟ این در حالی است که شبکه خبری اولوسال ترکیه میزان تلفات حمله ایران به اسرائیل در وعده صادق ۲ را ۳۴۰ نفر اعلام کرد که تعدادی از آن‌ها افسران ارشد بودند.

حسینی ادامه داد: رسانه ما اینگونه اخبار را نقل نمی‌کنند که امیدوارم رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی در نقل اخبار جنگ بین جبهه مقاومت و رژیم صهونیستی تجدید نظر کند.

در این دیدار نریمان سبحانی‌نیا، رئیس اداره آموزش پرورش بروجرد، حجت‌الاسلام صارمی، مسئول واحد جوانان و نوجوانان ستاد برگزاری نماز جمعه بروجرد شرح وظایف ستاد فرعی نماز جمعه در مدارس را بیان کردند و در پایان این جلسه ذاکران اهل‌بیت(ع) به ذکر توسل و مداحی پرداختند. 

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

پیکر نخستین شهیده ایرانی راه قدس امشب وارد شیراز می‌‌شود

به گزارش ایکنا از فارس، پیکر شهیده معصومه کرباسی، نخستین شهیده ایرانی راه قدس امشب، …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ