مسیر راهپیمایی بزرگداشت روز ۱۳ آبان در ورامین اعلام شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ورامین اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یک نقطه اوج برای نمایش روحیه استکبارستیزی ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: خوشبختانه هر ساله برنامه‌های خوبی در یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ورامین برگزار شده است که امسال نیز با توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای و جهانی، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و لبنان گفت: شهادت رهبران جبهه مقاومت نظیر سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، یحی سنوار و مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و لبنان، قلوب تمامی مردم جهان را داغدار کرده است به همین خاطر، ۱۳ آبان امسال به معنای واقعی کلمه از تمامی سال‌های گذشته، مهم‌تر و حساس‌تر است و باید به شکل ویژه ای گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ادامه داد: باید جامعه هدف برنامه‌های ۱۳ آبان، جوانان و نوجوانانی باشند که انقلاب را ندیده اند و در این راستا بایستی از فرصت فضای مجازی برای بیان جنایات استکبار جهانی بر علیه ملت ایران استفاده کرد و ضمن بیان ظلم‌های استکبار بویژه آمریکای جنایتکار، دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز تبیین کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در مورد این روز بزرگ بیان کرد: مراسم امسال با آغاز هفته بسیج دانش آموزی آغاز می‌شود و می‌توان با تبیین جنایات آمریکا برای دانش آموزان، دانشگاهیان و حوزویان ذهن جوانان را با فلسفه استکبار ستیزی و شعار مهم و همیشه زنده مرگ بر آمریکا آشنا کنیم.

محمودی در ادامه با تأکید بر این نکته که متولی بزرگداشت مراسم ملی و انقلابی بر اساس قانون، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که زیر نظر نماینده محترم ولی فقیه کشور انجام وظیفه می‌کند گفت: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بهره گیری از ظرفیت تمامی ادارات، نهادها و تشکل‌های مردمی، و عضویت ائمه جمعه و مسئولان اجرایی و قضائی و امنیتی هدایت و اجرای مراسم و برنامه‌های ملی و انقلابی را با تدابیر امامین انقلاب بر عهده دارد و به انجام این وظیفه به منظور تعظیم شعائر الهی افتخار می‌کند.

وی گفت: با نظر اعضای ستاد، مقرر شد راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز یکشنبه ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین (ع) به سوی مسجد جامع تاریخی ورامین برگزار شود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

«تبلیغ دین» وظیفه تمام طلبه‌ها، روحانیون و علما است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه چهارشنبه در جمع جامعه تبلیغی شهرستان …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ