محفل شعر “مقاومت سسی” در اردبیل برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل روز پنجشنبه در این آیین با تقدیر از حضور شعرا و ادبا، گفت: محفل شعر “مقاومت سسی” باعث افتخار متولیان فرهنگ استان است چرا که اولین برنامه‌ای است که با همت و به دست توانای خود اهالی ادب و فرهنگ برگزار می شود.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده با اشاره به بصیرت، زمان شناسی و درد فهمی اهالی ادب و فرهنگ استان، افزود: شاعران صدای ستمدیدگان و مظلومان هستند.

وی با بیان اینکه اشعار شاعران مقاومت به زبان عبری ترجمه خواهد شد، اظهار کرد: در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه اشعار مقاومت به زبان عبری ترجمه و در سطح جهانی منتشر خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: اسامی شاعران و قلم‌نویسان حوزه مقاومت باید با تقدس نام برده شود، چرا که آنها صدای رسای پایداری و مقاومت هستند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به اینکه مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت در واقع مدافعان حقیقی شرافت، انسانیت و میهن هستند، اضافه کرد: امروز قلم و صدای شاعران نیز فریاد آنها هستند.

وی ادامه داد: امروز فلسطین نقطه تعالی ظهور حضرت مهدی (عج) است، و باید در وقایع آخرالزمانی فلسطین رمز ظهور را جستجو کرد.

وی گفت: امروز جبهه حق و باطل مقابل هم و به طور مستقیم در حال جنگ هستند و بی طرفی معنا ندارد و باید همه به حق و حقیقت لبیک گفته و با باطل مبارزه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: آمریکا تاکنون هفت هزار میلیارد دلار برای به یغما بردن و چپاول سرمایه ملت‌ها در منطقه خاورمیانه هزینه کرده است اما به برکت خون شهدا و مقاومت مظلومان تاکنون نتوانسته به اهداف پلید خود برسد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده اظهار کرد: بدون شک حق و حقیقت و جبهه مقاومت پیروز نهایی این جنگ نابرابر خواهد بود چرا که این وعده الهی است.

در آیین تعدادی از اساتید، شعرا و مداحان اردبیلی با محوریت “مقاومت سَسی” با خواندن شعر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه، فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت اعلام کردند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

خلخال سردترین شهر/ کوهستان‌های استان اردبیل سفیدپوش شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در پی فعالیت جبهه بارشی قوی، بارش در همه مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ