رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی: مبارزه با قاچاق راهکاری مهم برای حمایت از تولید است

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز پنجشنبه در دهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی به منظور بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی گفت: فعالان سخت کوش و تلاشگر بخش خصوصی کمک می کنند تا چرخ اقتصاد با همه کاستی ها به حرکت خود ادامه دهد و امروز این تلاش یکی از نمونه‌های بارز ولایی و وطن پرست بودن است.

وی با اشاره به رفع مشکلات ۹ واحد تولیدی استان ادامه داد: هرچه قدر در حوزه کارآفرینی و حمایت از واحدهای تولیدی به منظور توسعه اشتغال تلاش شود، در واقع کمک به مردم است چراکه منشا بخش قابل توجهی از جرایم و اختلاف خانوادگی، مسائل اقتصادی و معیشتی دارند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی: مبارزه با قاچاق راهکاری مهم برای حمایت از تولید است
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی خطاب به مدیران نظارتی، اجرایی و بانکی تاکید کرد: قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل ها را به نفع تولید و تولید کنندگان و کارآفرینان واقعی تفسیر کنند تا کمکی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه اظهار کرد: جایگاه واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی در دین مبین اسلام یک جایگاه خاص و ویژه ای است که برای تعالی و رفاه بشریت بوده و از این رو حمایت از تولید و اشتغال یک وظیفه شرعی و قانونی است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی: مبارزه با قاچاق راهکاری مهم برای حمایت از تولید است
حسین مجیدی ادامه داد: هم مدیران اجرایی و هم افرادی که در حوزه اقتصاد فعالیت دارند، عمل آنها امروزه جهاد در راه خدا و بسیار ارزشمند است.

وی افزود: رابطه منطقی بین بزهکاری و اشتغال وجود دارد و اگر فعالیت های اقتصادی و اشتغال توسعه پیدا کند به همان اندازه از میزان بزهکاری کاسته می شود و این هم به نفع جامعه و مردم و هم به نفع دستگاه قضایی است.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی شرکت اروم تینار شیر، شرکت اروم دلچین غرب، شرکت میلاد ماکیان مهاباد، شرکت آتابای تجارت ماکو، شرکت عسل میرنجمی، شرکت ثنا الکترونیک، شرکت آذرآبادگان خوی، نیروگاه برق ۶ مگاواتی و تعاونی ۲۹ مرغ مادر پیرانشهر مطرح شد و پس از ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها و راهکارهایی برای رفع مشکلات این واحدها تصمیماتی اتخاذ شد تا گره گشا مشکلات تولید کنندگان باشد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

حضور میلیونی مردم در آیین اربعین نشانه عظمت روزافزون دین اسلام است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ